- Ble medlem
- 07.06.2004
- Antall liker
- 3.940
Nå har jeg lest 5 artikler om nye Apple Beats. Ingen av dem nevner noe om lydkvalitet. Noen som vet om det er søplekvalitet, eller om det er mulighet for ukomprimerte varianter?
|
Apple har 800.000.000 iTunes Store kontoer ... det er mulig alle ikke vil ha 16/44.Død sejler,- vis ikke de får formatet op på 16/44.
Fremtiden ser ut til at bli: TIDAL & DEEZER Rising.
Æblet fald av træet.
Hva er 'Apple TV' med den?Jøss, her er den nye Apple TV'en som aldri ble lansert!
Mini-PC kan bygges ut med egen �grafikkblokk� - Tek.no
Er slik den burde sett ut fysisk.Hva er 'Apple TV' med den?Jøss, her er den nye Apple TV'en som aldri ble lansert!
Mini-PC kan bygges ut med egen �grafikkblokk� - Tek.no
Greit med Windows for de som vil ha det litt brukervennlig og ikke er vant med å bruke Mac til vanligDet der er jo mer lik en Mac Mini (som også kan kjøre Windows, uten at jeg skjønner hvorfor noen skulle ønske å gjøre det).
Mener du Windows er lettere å bruke enn OS X?Greit med Windows for de som vil ha det litt brukervennlig og ikke er vant med å bruke Mac til vanlig
Kjøp Chromecast og slutt å tøv i denne trådenGreit med Windows for de som vil ha det litt brukervennlig og ikke er vant med å bruke Mac til vanligDet der er jo mer lik en Mac Mini (som også kan kjøre Windows, uten at jeg skjønner hvorfor noen skulle ønske å gjøre det).
Ingen?Hei.
Hva er den beste 30-pins Airplay adapteren? Skal brukes på en Apple Music boks. (Den gamle hvite)
Kom den Auris Skye noengang på markedet?
Hva er en Airplay adapter?Ingen?Hei.
Hva er den beste 30-pins Airplay adapteren? Skal brukes på en Apple Music boks. (Den gamle hvite)
Ja, jeg har holdt på med Apple/Mac siden 1990, men her kom det tre Apple-relaterte spørsmål jeg skjønte null og niks av. Nå har jeg heller ingen erfaring med Airplay, da, og det er vel hovedsaken her. Lurer likevel på hva en 'Apple Music boks' er også, da ...Hva er en Airplay adapter?Ingen?Hei.
En hvit Apple Music boks, mener du en MacBook som skal kjøre iTunes?
Ja, ser at den var upresis. Produktet finner du her:Ja, jeg har holdt på med Apple/Mac siden 1990, men her kom det tre Apple-relaterte spørsmål jeg skjønte null og niks av. Nå har jeg heller ingen erfaring med Airplay, da, og det er vel hovedsaken her. Lurer likevel på hva en 'Apple Music boks' er også, da ...Hva er en Airplay adapter?Ingen?Hei.
En hvit Apple Music boks, mener du en MacBook som skal kjøre iTunes?![]()
Ok, hva med en sånn en? http://www.amazon.com/Veetop®-HiFi-..._sim_23_6?ie=UTF8&refRID=0D2WQ9DYREZS8C6VVVZ9Hei. Ja det stemmer. Jeg har en Apple hi-fi (se finn.no link over).
4) Når du trykker på linken kommer du til følgende side:Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment,Jorwed:
1) du spør etter "auris skye" , om den i det hele tatt ble lansert.
2) du skriver tom. at det er lett "googlebart"
3) klarer likevel å overse det første søkeresultatet er en link til komplett.no hvor du kan bestille den?
Har du forsøkt å lage en ny bruker og logge inn og teste denne?tror jeg må oppgradere min iMac fra Mountain Lion til Yosemite, Safari får badeball hele tiden og fungerer dårligt, Spotify vil ikke lukke seg men må tvinges, Safari kan ikke brukes til nettbank og jeg får beskjed om at der er en annen maskin på nettverket med samme ip, det stemmer ikke.
Slett den med AppCleaner og prøv å legge den inn igjen?Noen som har kjøpt DVD Audio Extractor?
Erfaringer?
Ser siste oppdatering kom 20.2.2014...
Oppdaget at jeg hadde lagt det inn, glemt å test ila av de 30 tilgjengelige dagene, og er nå for sent å teste det![]()
Prøvde med både AppCleaner og CleanMyMac 3, no luck.Slett den med AppCleaner og prøv å legge den inn igjen?