bambi
Æresmedlem
Noen som vet om utgående Apple modeller pleier å komme på tilbud når det er nye modeller i anmarsj?
Det er vanlig at forrige modell får en moderat rabatt.Noen som vet om utgående Apple modeller pleier å komme på tilbud når det er nye modeller i anmarsj?
Moderat, som ikke verdt å vente på? Trenger egentlig ny pc ganske kjapt, men har ikke veldig lyst til å kjøpe en utgående modell til fullpris eller deromkring. Da velger jeg kanskje windows isteden.Det er vanlig at forrige modell får en moderat rabatt.
Tja, tatt på hukommelsen pleier det å dreie seg om rundt 10%?Moderat, som ikke verdt å vente på? Trenger egentlig ny pc ganske kjapt, men har ikke veldig lyst til å kjøpe en utgående modell til fullpris eller deromkring. Da velger jeg kanskje windows isteden.
Stemmer, jeg tenkte først og fremst på macbook air.Tja, tatt på hukommelsen pleier det å dreie seg om rundt 10%?
Edit: Ser nå at du trolig mente noe helt annet enn iPhone, og da er svaret mitt ikke nødvendigvis gyldig.
Så at det var en studenrabattordning, men siden jeg ikke er student bestilte jeg heller bare en til vanlig pris. Fornøyd så langt, stort sett. Noe helt annet enn alle PC'ene jeg noengang har hatt.Det pleier å dukke opp rabatter på mac ved skolestart om du har tolmodighet til å vente til rundt 20 aug
Er iPhone-bruker selv og hadde bare håpet de kom med en overføringsteknologi som gjorde at man kunne lytte til CD-kvalitet.Airpods Pro Mk2 - blir stadig mindre aktuelt å ha hifirigg. Et meget godt produkt, kort og greit.
Takk for link
Ikke mye han liker, da. Garbage er vel normen på det han tester
Ja virker litt useriøst å lage en review på 3 minutter, hvor man da prater om noen grafer i 30 sekunder, lager brekningslyder i 1 minutt, uffer deg over hvor dårlig det er i 30 sekunder og bruker siste minuttet til å takke de som støtter kanalenIkke mye han liker, da. Garbage er vel normen på det han tester
Får nesten lyst til å kjøpe et par bare for å trasse han der!Ja virker litt useriøst å lage en review på 3 minutter, hvor man da prater om noen grafer i 30 sekunder, lager brekningslyder i 1 minutt, uffer deg over hvor dårlig det er i 30 sekunder og bruker siste minuttet til å takke de som støtter kanalen
ps For ordens skyld eier jeg selv ingen iPods, så har ikke lett etter skrytevideo av eget produkt..
Hvilken modell endte du med?Så at det var en studenrabattordning, men siden jeg ikke er student bestilte jeg heller bare en til vanlig pris. Fornøyd så langt, stort sett. Noe helt annet enn alle PC'ene jeg noengang har hatt.
Macbook Air med M1 chip, for den var billigst. Holder i massevis til mitt enkle bruk.Hvilken modell endte du med?
Har satt opp noen Macbook Pro/M1 for brukere på jobben.
Heftige maskiner, men enkelte særheter.
Airpods Pro mk2 låter ikke "highend", men de låter veldig bra, kontrollert, åpent og musikalsk. Jeg nyter musikk gjennom dem og de har super funksjonalitet - samt at de er et surround-anlegg alene opp mot tlf/ipad/apple TV. Det er superpraktisk med ANC/Transparency. Spesielt transparency-modusen som demper skadelige lyder.Får nesten lyst til å kjøpe et par bare for å trasse han der!
Tror jeg så gjerne.Airpods Pro mk2 låter ikke "highend", men de låter veldig bra, kontrollert, åpent og musikalsk. Jeg nyter musikk gjennom dem og de har super funksjonalitet - samt at de er et surround-anlegg alene opp mot tlf/ipad/apple TV. Det er superpraktisk med ANC/Transparency. Spesielt transparency-modusen som demper skadelige lyder.
Orker ikke å se en slik test, men har vært ute ei hifi-vinternatt før så helt på bærtur er jeg ikke.
Har selv Airpods Pro (første generasjon) som jeg har hatt en god stund - låter fullstendig skrot når støykanselering er slått av, men låter faktisk veldig bra når denne er slått på.Airpods Pro mk2
Pussig fenomen, og jeg har aldri hørt om det fenomenet på AirPods Pro før (har ikke prøvd AirPods Pro selv). Men jeg har opplevd det samme med veldig mange andre øreplugger - senest på Pixel Buds Pro, og på en del Huawei-modeller. Og det mærkeligste av alt er at det er nesten ingen som kommenterer det.Har selv Airpods Pro (første generasjon) som jeg har hatt en god stund - låter fullstendig skrot når støykanselering er slått av, men låter faktisk veldig bra når denne er slått på.
Likte heller ikke fjernkontrollen, men bruker heller TVen's fjernkontroll fungerer mye bedre til daglig bruk (er bare å aktivere CEC på hdmi).Fikk nok av verdens verste fjernkontroll (imo) og oppgraderte - ser frem mot et bedre liv med min Apple 4k TV!
Den gamle skal gjemmes langt ned i en skuff.
Skulle ellers ønske at denne tråden hadde et annet navn - eller i det minste "Apple" i tittelen slik at den var enkel å finne ved søk. Kanskje en moderator kan fikse det?
Jeg er veldig fornøyd med den nye fjernkontrollen - milevis bedre enn den gamle.Det ER en veldig bra fjernkontroll. Bare unngå å komme borti den ubrukelige og idiotiske "søk"-knappen på sida…
Helt enig, Apple burde laget en option for å disable knappen.Jeg er veldig fornøyd med den nye fjernkontrollen - milevis bedre enn den gamle.
Men ja, den jævla sideknappen har kommet borti den allerede et par ganger. Hvem trodde det skulle være en god ide???
Så - en del mindre banning enn tidligere, men fremdeles en del, altså
Har fortsatt min 2012 modell men bruker den nå kun som hifi-hjelp (REW, romkorreksjon og slikt). Funker fortsatt perfekt til det formålet. Det kunne jeg ikke sagt om mange Windows-PCer jeg har hatt.. Ser det også på frekvensen av fornying av PC/Mac blant mine ansatte. Mac varer MYE lenger, ingen tvil.Jeg har en Mac Book Pro 15 " fra 2011, 256 GB og den har holdt fint til nå. Men skranter og slettede meldinger kommer tilbake sist natt, over 3000 stk. Skjedd en gang før også for 3 uker siden. Og sletter jeg de så kommer de bare tilbake igjen. Fikk også beskjed om 6 trojanere som var oppdaget. Også beskjed på facebook om mulig hacking. 30 søppelpost hver dag. Betalingspåminnelser, lån og kreditt, virusprogram er avsluttet etc.
Har Macafee, fornyet i mars men hjelper ikke noe særlig. Var på butikk/selger i dag og de tror maskinen er for gammel og bør kastes.Kan ikke lenger oppdateres sa de. Mulig min lap top er ferdig etter 11 år????? Hive den.