Er det bare i ytterkantene at den er så tynn, for ellers skjønner jeg ikke helt hvor maskineriet er plassert og hva med varmeutviklingen når det eventuelt blir så trangt.
Strengt tatt så skjønner jeg ikke helt vitsen med at det er behov for noe så tynt til en stasjonær maskin, men går det så går det og da trenger det jo helle ikke være tykkere.
Broderns 5,5 år gamle har fått ødelagt grafikkortet på sin og er blitt fortalt at det ikke er noen vits i å fikse det, fordi deletilgang visstnok ikke er helt greit på en over 5 år gammel maskin.
Det lar seg visst gjøre men ville visstnok koste en del, høres rart ut i mitt hode, men nå har ikke jeg noen gang vært i en slik situasjon det tre jeg har og har hatt til nå gikk aldri i stykker, den første solgt i sin tid den andre har bare havnet i andre etage i avslått modus.
De har ikke fulgt opp lager på utgående modell, fordi denne nye er på trappene............det blir nok lange uker å vente for brodern det.
Han har jo en macbook da som får greie seg.
Jeg kommer så absolutt ikke til å bytte iMac på lang tid så lenge den jeg har funker.
Mvh.KW