Det er kommune. Jeg er IT sjef.
Og ja - det er få som spør om hjelp bortsett fra at enhetene slutter å virke. Det er ingen Iphone 3 igjen da alle har tatt kvelden.
Endel har vært DOA også. Da har det ikke vært problem å få nye bortsett fra at det tar et par nye uker siden de må sendes inn for å konstantere feil og så få ny i retur. Dette ordner vi med leverandøren. Ting tar tid men rep/retur har fungert bra. Bedre enn endel av de skrekkhistoriene som det leses om på nettet.
Samtlige som kjøpes inn blir levert inn med "beskyttelse", men brukerne kan selvsagt fjerne dette.
En ting som er veldig greit er at når ting slutter å virke så kan vi si. "men slik er det og pga. policy og leveranseproblemer tar ting med apple tid.....".. Og det blir godtatt med Apple
Med andre merker så ble det banning og sverting.. Men ikke her
.. Det er jo nais...
I morgen skal jeg bestille IPAD2 til hele kommunestyret også... Blir papirløse møter.
EDIT: Den linken din samsvarer med mine erfaringer otare.