Se der ja godt tips brasse .. Fraktfritt i tillegg, jøss.Brasse skrev:http://www.dealextreme.com/p/replac...ple-a1172-a1184-ma537ll-a-661-4269-more-34974 + http://www.dealextreme.com/p/apple-compatible-interchange-ac-adapter-plug-european-13354
Totalt 179,- inkl frakt.
Ville eg betalt litt ekstra for org. utstyr ift. brannsikkerhet definitivt kanskje.
Dette kan jo være en potensiell ulempe grunnet apps-tilbudet, at man ikke har kunnet kontrollere for hvordan ulike apps-konfigurasjoner påvirker batteritid, osv?otare skrev:Bugs/mangler er vel generelle problemer hos et flertall av brukerne? Jeg har ikke lest at det du beskriver er et generelt problem? Mine iPhoner (riktignok ikke iPhone4) har ingen av de problemene du beskriver. Jeg har aldri hatt en reboot (verken før eller etter iOS5), og batteritiden er ikke blitt dårligere etter at jeg oppdaterte.
Wimp fryser og selvlukker seg stadig. Dette problemet hadde jeg ikke før opp(ned)graderingen til ios5. Det skal da ikke være apple sin feil??digiman skrev:Noen spesifikke eksempler på crash?audiomur skrev:Litt motsatt av hva de fleste mener, men den dårlige stabiliteten til elpleproduktene er for meg det største ankepunktet.
Er jo fint å gi tilbakemeldinger til Wimp i så fall. iOS5 er som alle andre plattform også fullt avhengig at 3.part skriver bra og stabile programmer også.
Det er riktig. Er ikke Wimp bruker, men Spotify har aldri crashet på mine iOS5 enheter.Brasse skrev:Nei, det er Wimp sin feil.
Går uansett ikke an å nedgradere.bambadoo skrev:Snakket senest igår med en kompis med 3gs. Han hadde oppgradert til ios5 og mente telefonen var stort sett blitt ubrukelig. Plutselig reboot midt i samtalen. Det skjedde ofte. I tillegg til laggete og eller endel problemer. Om du søker på nett etter dette finner du ut at vi ikke de eneste.
Han vurderte nedgradering til 4.3.5 - og/eller bestilling av ny 4s.
Det forstår jeg ikke. Blir det ikke et nytt operativsystem som ikke er kompatibelt med gammel programvare?Brasse skrev:Nei, det er Wimp sin feil.
Normalt er det motsatt. Som Brasse og jeg tidligere i tråden nevner. iOS5 beta har vært tilgjenglig for programutviklere lenge nå.audiomur skrev:Det forstår jeg ikke. Blir det ikke et nytt operativsystem som ikke er kompatibelt med gammel programvare?Brasse skrev:Nei, det er Wimp sin feil.
Supert! ALAC passer min digitale hverdag langt bedre en FLAC, så dette kan bli bra om 3 part tilbydere bruker denne mulighetenotare skrev:Interessant:
ALAC goes open source
Blir det den nye standarden som alle unntatt noen få bruker, akkurat som WebKit ble det i sin tid?
Dette er gode nyheter og et glimrende initiativ fra Apple. Når dette er på plass kan man forhåpentligvis endelig se innebygget out-of-the-box fullverdig støtte fra markedet forøvrig. En avproprietarisering av ALAC er vel også en forutsetning for at f.eks HDtracks og andre ikke-Apple-relaterte musikktilbydere skal se det aktuelt å tilby ALAC som et alternativ til eller i stedet for FLAC. Dette kan muligens også åpne for at ALAC blir mer aktuelt som format på de beste musikkdelings-siter også. Nå i dag er det kun FLAC som benyttes her.otare skrev:Interessant:
ALAC goes open source
Blir det den nye standarden som alle unntatt noen få bruker, akkurat som WebKit ble det i sin tid?
God. Mangefasettert. Kun autorisert i den utstrekning at Jobs ba Isaacson om å ta jobben, men han leste ikke noe av det Isaacson skrev, og forfatteren fikk adgang til å ta kontakt med hvem som helst for å få et helhetlig bilde av Jobs.Bach_Man skrev:Hvordan var egentlig denne autoriserte biografien?
Jeg er glad for at Apple ikke har gitt etter for presset om å støtte Flash. Forhåpentligvis vil åpne standarder som HTML5 bli mer fremtredende om noen år. Jeg har også sett eksempler på god bruk av HTML5, CSS3 og JS som gir en brukeropplevelse som minner mye om en tradisjonell app (som f.eks. DSM 3.2-grensesnittet på iPhone/iPad).otare skrev:Nå har jo Apple vært en av de største bidragsyterne til open source miljøene i lange tider. Og de bruker bare åpne mediestandarder, med et eneste unntak - ALAC. Nå er ALAC også åpent. Hva skal man beskylde Apple for da? At de ikke støtter proprietære løsninger? Oj - det gjør man jo allerede (Apple støtter ikke Flash! Apple er fryktelige - de støtter jo ikke Flash en gang! Låse, låse!!!!)