Joppe
Hi-Fi freak
4. Jeg kommer til å insistere på at du gjør det, . Hvis ikke vi har noen idé om hvordan du mener man løser problemene, så blir det ikke veldig lærerikt med kritikk. Alt kan kritiseres, fordi det sjelden er noe som kun virker på formålet, man vil ha krefter som dreier i flere retninger. Poenget er at summen av faktorene netto bør drive i retning av intendert mål.1-3 Det går nok begge veier. Hvis du tar av deg partshatten og leser tilbake så kan du jo forsøke deg på en nøytral analyse av hvor slengbemerkningene sitter løsest.1-3. I essens; de som er uenige med deg er ensrettede, ukritiske til kilder, emosjonelle, dramatiske uten bakkekontakt og sneversynte - ja, vi kan vel oppsummere med at du synes de er dumme, rett og slett. Lite å diskutere her, blir bare ballkasting. Ikke interessert.
4. Hva legger du i ordet integrering, hvordan skal vi forholde oss til innvandring fremover og hvilke betingelser gjelder for god integrasjon? Hvilke løsninger ser du for deg for å oppnå disse tingene (god integrering, trygt og velfungerende samfunn)?
Jeg er enig i at målet bør være god integrasjon, samt et trygt og velfungerende samfunn, så vi er enige om målet, men hva med veien - hvordan kommer vi dit?
4. Viktige spørsmål her. Må komme tilbake til det for nå må jeg pakke kofferten.
Fortsatt god sommer!
1-3. Nå prøver du å kaste ball igjen, vent til du har blåst opp badeballen og ta det med familie eller venner i bassenget. God sommer.