Ifølge motstanderne av videodømming tar man bort sjarmen med fotballen da. Selv sliter jeg litt med å se sjarmen i feilaktige avgjørelser som får avgjørende resultater.BBking skrev:Hva unnskydlte han? En åpenbart forsettlig handling. Viser naturligvis at videodømming må innføres.
Vel talt! Synes heller ikke at det er utpreget vakkert, men han solidariserte seg med republikken og kameratene og det viser en mann med sosial innsikt. For øvrig et skoleeksempel på et dilemma.R.E.S. skrev:Jeg har nemlig en sterk fornemmelse av at Richard Dunne ikke kom med tilsvarende unnskyldning til Thierry Henry for all holdingen han bedriver inne i feltet på hver eneste dødball i mot, som Henry kom etter handsen sin i går kveld.
Roy
Sosial innsikt?Pesquera skrev:Synes heller ikke at det er utpreget vakkert, men han solidariserte seg med republikken og kameratene og det viser en mann med sosial innsikt.
Det må være noe han har lært i Spania. For Arsenal-supportere tror jeg ikke gårsdagens hendelse vil rokke ved hans status.BBking skrev:Sosial innsikt?Pesquera skrev:Synes heller ikke at det er utpreget vakkert, men han solidariserte seg med republikken og kameratene og det viser en mann med sosial innsikt.
Han vil bli husket som en juksemaker verden over. Det vil hefte ved ham resten av karrieren.
Neppe, hvor mange av f.x. Gerrard og Drogbas "dives" tror du folk husker? Vent og se, om noen uker har det hele kokt vekk i kålen. Er vel bare "Guds Hånd" som har overlevd og selv den skadet knapt hans renommé - det var det helt andre saker som gjorde.BBking skrev:Sosial innsikt?Pesquera skrev:Synes heller ikke at det er utpreget vakkert, men han solidariserte seg med republikken og kameratene og det viser en mann med sosial innsikt.
Han vil bli husket som en juksemaker verden over. Det vil hefte ved ham resten av karrieren.
"Guds hånd" har overlevd p.g.a. at engelskmenne og elskere av engelsk fotball ikke klarer å glemme dette, vi andre husker mye bedre det andre målet han gjorde i den kampen..Pesquera skrev:Er vel bare "Guds Hånd" som har overlevd og selv den skadet knapt hans renommé - det var det helt andre saker som gjorde.BBking skrev:Sosial innsikt?Pesquera skrev:Synes heller ikke at det er utpreget vakkert, men han solidariserte seg med republikken og kameratene og det viser en mann med sosial innsikt.
Tror du har et point der, engelsk landslagsfotball er en studie i misère og det har selvsagt stor betydning for tilhørende folklore. Personlig tror jeg Henry bare vokser på denne episoden; han kunne varslet dommeren og blitt klappet på hodet av en hel verden, havnet på forsider og i fjernsyn som en virkelig Mr. Nice Guy. Da hadde han satt hensynet til seg selv i første rekke og høstet belønningen på sine kameraters og republikkens beskostning.fjellvåk skrev:"Guds hånd" har overlevd p.g.a. at engelskmenne og elskere av engelsk fotball ikke klarer å glemme dette, vi andre husker mye bedre det andre målet han gjorde i den kampen..Pesquera skrev:Er vel bare "Guds Hånd" som har overlevd og selv den skadet knapt hans renommé - det var det helt andre saker som gjorde.BBking skrev:Sosial innsikt?Pesquera skrev:Synes heller ikke at det er utpreget vakkert, men han solidariserte seg med republikken og kameratene og det viser en mann med sosial innsikt.
Da venter vi bare på comeback fra Mini og Brattbakk, så er det i boks.Rune S skrev:Gjør Eggen comeback ? : http://fotball.adressa.no/eliteserien/article156938.ece
Det hadde vert morsomt!!
På Origo sine sider om Gunners, så ligger et lengre referat fra kampen som jeg skrev i dag tidlig.Pesquera skrev:Slik ser en ekte renessansemann ut! Ser at en eldre herremann er med i kveldens lagoppstilling. Vet ikke om jeg skal juble eller gråte over Sol Campbells retur, du får poste noen ord om forløpet. Go Gunners!
Senderos har vært skadet i hele høst, så det er grunn til parkeringen. Campbell skal visstnok være hentet inn på en pay-as-you-play-kontrakt fram til sommeren, så det er lite gambling med klubbens penger. Hvis Wenger nå bare kan fortsette å hente inn spillere som har forsvunnet fra klubben, så kan han begynne med Flamini, synes jeg.Pesquera skrev:Får vel juble inntil videre og stole på prof. Wenger's faglige skjønn selv om det virket snålt å parkere Senderos i høst og hente inn bestefar over nyttår. Flott referat!
Senderos var en kjempeskuffelse, fint han er tilbake der han kom fra.R.E.S. skrev:Senderos har vært skadet i hele høst, så det er grunn til parkeringen. Campbell skal visstnok være hentet inn på en pay-as-you-play-kontrakt fram til sommeren, så det er lite gambling med klubbens penger. Hvis Wenger nå bare kan fortsette å hente inn spillere som har forsvunnet fra klubben, så kan han begynne med Flamini, synes jeg.Pesquera skrev:Får vel juble inntil videre og stole på prof. Wenger's faglige skjønn selv om det virket snålt å parkere Senderos i høst og hente inn bestefar over nyttår. Flott referat!
Flamini har vel aldri fått tid til å etablere seg som sentral midtbanespiller hos AC Milan, derfor har han ikke levd opp til forventningene. Fabregas tror jeg aldri kommer til å spille for en italiensk klubb. Hvis han slutter i Arsenal, tror jeg det kun er Barcelona som kan friste ham.Holmium skrev:Senderos var en kjempeskuffelse, fint han er tilbake der han kom fra.R.E.S. skrev:Senderos har vært skadet i hele høst, så det er grunn til parkeringen. Campbell skal visstnok være hentet inn på en pay-as-you-play-kontrakt fram til sommeren, så det er lite gambling med klubbens penger. Hvis Wenger nå bare kan fortsette å hente inn spillere som har forsvunnet fra klubben, så kan han begynne med Flamini, synes jeg.Pesquera skrev:Får vel juble inntil videre og stole på prof. Wenger's faglige skjønn selv om det virket snålt å parkere Senderos i høst og hente inn bestefar over nyttår. Flott referat!
Flamini skal dere gjerne også hente tilbake, han har heller ikke levd opp til forventningene. Send gjerne Fabregas motsatt vei![]()
Som Everton-supporter vet du nok å kose deg på andres bekostning, he-he...Tor Nado skrev:13.01.10 ;D ;D
Festlig
R.E.S. skrev:For de uvitende: Liverpool tapte hjemme for Reading i FA-cupen i dag. Fullt fortjent var det også.
Roy
Du er sikkert ikke alene, og akkurat det faktum at Liverpool er et lag man synes synd på er veldig beskrivende for den tilstanden de har befunnet seg i de siste 20 år! Etter at Premier League ble innført har det aldri vært noen Big Four (med mindre man regner med Blackburn), kun Big Three. Blir spennende å se om de har råd til å sparke / beholde Rafa.Gago skrev:i kveld synes jeg faktisk LITT synd på swimmingpoolfansen. :'(
Det er en skandale at RBK ikke tar inn Eggen igjen. Rett og slett en skandale.oddgeir skrev:Dere skal ikke se bort fra at gamle Eggen kan være redningen for L'pool. Siden han er for dårlig for Rosenborg tenkte jeg?