Sport, sykkel og trening Den lille fotballtråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.245
    Torget vurderinger
    11
    Jeg var også stor fan av Liverpool på midt 80 og utover 90 tallet,de hadde til tider et helt magisk massivt trykk offensivt,ofte backet opp av sine fantastiske supportere på Anfield!
    Siste årene har det vel igrunnen vert Man U som har vert favoritten i England,men det har gått litt samme veien der også synes jeg,det blir for lite sjangsing og fokus fremover for at jeg synes det er god underholdning.
    All ære til Arsene Wenger som holder på den filosofien han gjør til tross for at Arsenal kanskje kunne havnet en plass eller to høyere på tabellen med å tenke mer kontroll og defensivt,så neste sesong blir nok Arsenal mitt favoritt lag i England.

Tror som deg at RBK vil få flere tilskuere på tribunene nå med Eggen,og jeg tror faktisk at Eggen muligens kan klare å ta de videre i kvalifiseringen til Europa,noe jeg tviler sterkt på at verken Hamren eller Jønson hadde klart.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.372
    Torget vurderinger
    34
    nescafe skrev:
    Var vel et ufint spark i retning RES rett og slett??
    Ofte sier nok slike utsagn mer om dem som sender dem, enn dem de er ment å ramme.

Jeg kan gjerne ta en diskusjon om cd-spillere med dvd-drivverk (for dem er det mange av), og også testen av Edge-spilleren som Tor Nado sikter til, men sleivsparket hans her tyder på at han ikke har lest testen i Hjemmekino, eller har hørt spilleren. Kun lest omtale av begge på HFS. Jeg kalte den nemlig ikke verdens beste ;)

Uansett har en slik diskusjon lite å gjøre i en fotballtråd.

I forhold til det, så har jeg aldri påstått at Sandefjord er verdens beste fotball-lag, men siden jeg er oppvokst i Sandefjord er det laget jeg støtter. Uavhengig om de vinner eller taper. Sånn har jeg det med Arsenal også, men det skyldes ikke oppvekst i den riktige delen av Nord-London, men at Liam Brady gjorde et uutslettelig inntrykk da jeg som guttunge så tippekamper på TV.

Roy

A

asvaberg

Gjest
    Rune S skrev:
    Jeg var også stor fan av Liverpool på midt 80 og utover 90 tallet,de hadde til tider et helt magisk massivt trykk offensivt,ofte backet opp av sine fantastiske supportere på Anfield!
    Siste årene har det vel igrunnen vert Man U som har vert favoritten i England,men det har gått litt samme veien der også synes jeg,det blir for lite sjangsing og fokus fremover for at jeg synes det er god underholdning.
    All ære til Arsene Wenger som holder på den filosofien han gjør til tross for at Arsenal kanskje kunne havnet en plass eller to høyere på tabellen med å tenke mer kontroll og defensivt,så neste sesong blir nok Arsenal mitt favoritt lag i England.
    Næmen jøss - du kan ikke være Liverpool fan det ene året og så ManU det neste.....og så Arsenal det tredje.....

Har du ikke "stayer-evne"? En god supporter følger laget sitt i tykt og tynt!!

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.372
    Torget vurderinger
    34
    asvaberg skrev:
    Rune S skrev:
    Næmen jøss - du kan ikke være Liverpool fan det ene året og så ManU det neste.....og så Arsenal det tredje.....

Det går an å være fotballfan og bytte klubb man liker. Når det gjelder landslag har jeg likt både Italia, Brasil og Frankrike de siste 30 åra.

men jeg blir aldri Tottenham eller Chelsea-supporter...'

Roy

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Det finnes mange medgangsupportere der ute...

A

asvaberg

Gjest
    asvaberg skrev:

R.E.S skrev:
    Det går an å være fotballfan og bytte klubb man liker. Når det gjelder landslag har jeg likt både Italia, Brasil og Frankrike de siste 30 åra.

men jeg blir aldri Tottenham eller Chelsea-supporter...'

Roy
    Landslag og klubblag er to veldig forskjellige ting.
    Og du sier du ikke kan bytte til Chelsea da du er Arsenal fan - det er forståelig.
    Kjenner man historien så bytter man heller ikke mellom Liverpool og ManU.

Ei heller da fra ManU til Arsenal, med mindre man ikke kan bestemme seg for hvilken type pizza man skal kaste.... :)

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.245
    Torget vurderinger
    11
    asvaberg skrev:
    Rune S skrev:

Hehe,sant.Jeg er nok mer en fan av underholdende fotball ;)
    Men jeg er ivertfall fan av Bergsøy enda,som jeg spillte for frem til ca smågutte ;D
    Igår var jeg på old-boys trening og tror muligens jeg delvis har punktert en lunge ;D

A

asvaberg

Gjest
    Rune S skrev:
    Igår var jeg på old-boys trening og tror muligens jeg delvis har punktert en lunge ;D
    Gi ungommen en 20-pakning Marlborough før idretten tar dem.....

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    En kollega av meg er støtt over til Wembley og ser playoff-finale til wankership. Han var rimelig lettet over å slippe det i år, siden Leeds klarte 2. plassen med et nødskrik. Han hadde ingen god erfaring med slike finaler. Ikke en typisk medgangsupporter,,,

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Rune S skrev:
    Punktert lunge på oldboystrening?
    Da slapp du jo billig unna...

A

asvaberg

Gjest
    BT skrev:
    En kollega av meg er støtt over til Wembley og ser playoff-finale til wankership. Han var rimelig lettet over å slippe det i år, siden Leeds klarte 2. plassen med et nødskrik. Han hadde ingen god erfaring med slike finaler. Ikke en typisk medgangsupporter,,,
    Nettopp - men når ble han Leeds fan? Sannsynligvis et år de vant noe....

Som med meg - jeg ble Chelsea fan da de slo nettopp Leeds i FA cupfinalen i 1970. Som underdog, men med langhårede kule spillere, ble det altså mitt lag.......
    Det har heller ikke vært en dans på roser, kan man si - før det siste tiåret :)

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.245
    Torget vurderinger
    11
    BT skrev:
    Rune S skrev:
    Punktert lunge på oldboystrening?
    Da slapp du jo billig unna...
    Absolutt,det var kun en av de.
    Kjøpte meg også dyre fotballsko tidligere på dagen,og takken for det var en forstuing,men dette var tross alt en trening med få skader.

Musikkmannen

Musikk i fokus
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    22.509
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Her har det og kommer det alltid til å være de to LL'ene som gjelder.

Liverpool og Lillestrøm i gode og onde dager.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Drit i fylleangst. Livet er for kort til den slags, det er bare å se fremover........ ;)

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Den første straffen på dette klippet er godt gjennomført, men sjekk straffe nr. 2... ;D

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    norsk fotball har utviklet seg voldsomt de to siste tiårene.

1991:
    nils arne eggen trener rosenborg, drillo trener landslaget.

2010:
    nils arne eggen trener rosenborg, drillo trener landslaget.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.372
    Torget vurderinger
    34
    Sender mine gratulasjoner til Blackpool som rykket opp i Premier League i ettermiddag. Dermed er klubben tilbake i toppserien for første gang siden 1971.

Roy

Palace

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.07.2003
    Antall liker
    35
    Sted
    Hagan
    Grattis Blackpool! Moro at et "nytt" lag får sjansen og kan spise kirsebær med de store i en sesong.

A

asvaberg

Gjest
    Flott, Blackpool.

Bloomfield Road er en historisk arena. En av de største kortside-ståtribunene var her, men akk - stadion er nå modernisert til all-seater.
    Slik var det før:

Og nå:

Birdman

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Antall liker
    10
    Brann sitt problem er ikke treneren. Problemet er først og fremst den bergenske mentaliteten, både blandt spillere og supportere. For mange småkonger gjør at treneren helst bør hete Mourinho for å stoppe kjeften på dem. Brann er innrottent!

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    11.023
    Sted
    Trondheim
    Stakkars Brann.
    Men score mål det kan de, de må bare lære hvilken vei...

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Når Viking har banket RBK om et par timer, ser tabellen grei ut. Tromsø er det ingen som bryr seg om. ;D

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    "- Ja, lønnsnivået ligger høyt, men hvis de vil ha apekatter, så kan de like godt betale i peanøtter, sier Sollied."

Hehe.

X-hilarate

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.04.2010
    Antall liker
    13
    erato skrev:
    "- Ja, lønnsnivået ligger høyt, men hvis de vil ha apekatter, så kan de like godt betale i peanøtter, sier Sollied."

Hehe.

Begynner og tvile på Sollied sine kunnskaper, og på at han er rett mann til trenerjobben. ALLE vet da at apekatter spiser bananer, og elefanter spiser peanøtter.

;)

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du har et poeng, uten kompetanse på apekatter har han få muligheter for å lykkes i Brann.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    erato skrev:
    Du har et poeng, uten kompetanse på apekatter har han få muligheter for å lykkes i Brann.
    jøss, visste ikke at det var så mange bergensere som spiller på Brann

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    erato skrev:
    jøss, visste ikke at det var så mange bergensere som spiller på Brann
    Ledelsen. Sier ikke mere...

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    oddgeir skrev:
    Når Viking har banket RBK om et par timer, ser tabellen grei ut. Tromsø er det ingen som bryr seg om. ;D
    da forventer vi en dyptpløyende analyse fra exilmøringen.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    oddgeir skrev:
    Pøh. Tre enkle poeng for RBK, naturligvis...

Fortsatt noen som lurer på hvorfor vi sendte Jarstein tilViking?

Birdman

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Antall liker
    10
    Iversen omtales ofte som en av norges smarteste fotballspillere. Er Jarstein norges dummeste?

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Birdman skrev:
    Iversen omtales ofte som en av norges smarteste fotballspillere. Er Jarstein norges dummeste?
    I følge kommentatorene vant Jarstein keeperduellen... ::)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn