Det blir vanskelig. Men både Sør-Korea og Nord-Korea er jo med i VM...Rune S skrev:;D
Skulle hatt med Israel og Iran også
nesten som å se junior for noen måneder siden.emotikon skrev:Fikk dette bildet av min snart ett år gamle nevø i dag.
Gutten som blir opplært av sin far til å bli Molde-fan, nekter plent å slippe ballene, også når høye dørstokker skal forseres.....
Bildekommentar fra min svoger:
"Ikke søren om han slipper de ballene "
Spørs om ikke barneværnet må gripe inn her.emotikon skrev:Gutten som blir opplært av sin far til å bli Molde-fan...
Tror ikke Frankrike kommer så langt, de sliter med å få ting til å fungere. Ghana tror jeg er svekket uten Essien, og Tyskland vil nok savne Ballack.norman skrev:Hei
Fotball VM i Sør Afrika 2010
Er det noen som har sterke meninger om hvem som kommer til å vinne dette mesterskapet?
Uten de store overraskelser så går vel disse videre til kvartfinaler:
1- Holland-Brasil, vinner møter vinner i nr 2
2- Frankrike-England
3- Tyskland-Argentina, vinner møter vinner i nr 4
4- Italia-Spania
Og da har man kanskje disse semifinalene:
Brasil-Frankrike
Tyskland-Spania
Og finale mellom Brasil og Spania
Den finalen er ganske åpen, vil jeg si.
vh Norman
;DBT skrev:Spørs om ikke barneværnet må gripe inn her.emotikon skrev:Gutten som blir opplært av sin far til å bli Molde-fan...
Han fikk nok ett merkelig uttrykk i ansiktet han NRK mannen i radioen; han erklerte seier mange ganger før han fikk seg en på trynet...Tor Nado skrev:ha ha 3-3
"Reka"-trålern har vel satt seg fast i bunn tenker jeg.........oddgeir skrev:Åpenbart at topplagene ikke prioriterer cupen i år. For Afk er det nok litt been there, done that. 8)
Reka er sterk og klar i denne videosnutten. Stor underholdning. ;DErosLoveking skrev:"Reka"-trålern har vel satt seg fast i bunn tenker jeg.........oddgeir skrev:Åpenbart at topplagene ikke prioriterer cupen i år. For Afk er det nok litt been there, done that. 8)
Ganske sikkert.decibelius skrev:Det Sør-Afrikanske publikum kommer til og lage århundrets party - gled eder!
Hysterisk innslag. ;Doddgeir skrev:Reka er sterk og klar i denne videosnutten. Stor underholdning. ;DErosLoveking skrev:"Reka"-trålern har vel satt seg fast i bunn tenker jeg.........oddgeir skrev:Åpenbart at topplagene ikke prioriterer cupen i år. For Afk er det nok litt been there, done that. 8)
http://www.smp.no/video/?videoId=467
Såvidt jeg har fått med meg er over 95% av bilettene solgt, så faren for tomme tribuner burde da være relativt lavnorman skrev:Ganske sikkert.decibelius skrev:Det Sør-Afrikanske publikum kommer til og lage århundrets party - gled eder!
Men er det ikke underlig at turneringsledelsen har klart å legge 2 av kampene til Sør Afrika på 2 arenaer med begrenset tilskuerkapasitet i forhold til andre arenaer?
Nå vet vi at tilstrømningen av tilreisende fra Europa ikke er som forventet og at man derfor vil oppleve tildels mye ledige plasser på mange kamper.
Sør-Afrika sine kamper er forventet å bli utsolgt og da burde de høye herrer vel tenkt slik at disse kampene burde legges til arenaer med mest kapasitet.
vh Norman
Heinoruego skrev:Såvidt jeg har fått med meg er over 95% av bilettene solgt, så faren for tomme tribuner burde da være relativt lav
Det kunne blitt en bra finale ja,men helst 6-5 eller 5-6oddgeir skrev:Spania - Brasil i finalen: 2-1