BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.873
Treningskamper er ikke særlig viktige...
Tror denne var det, for det var den som vekte Carew, Gamsten og Riise. De hadde hatt en temmelig slapp holdning i flere år. Noe som ble begravd sammen med den kampen.BT skrev:Treningskamper er ikke særlig viktige...
Tror ikke det er så mange fotballinteresserte som bryr seg noe særlig.BT skrev:Ser ut som Liverpool FC overlever dagen også...
YNWA!!oddgeir skrev:Tror ikke det er så mange fotballinteresserte som bryr seg noe særlig.BT skrev:Ser ut som Liverpool FC overlever dagen også...
Kommunister har aldri rett når det diskuteres politikk. Men fotball har han greie på; han bør holde seg til det.lars_erik skrev:Tja, han har jo 100% rett da.
Å reagere på ulovelig okkupasjon har vel ingenting med kommunisme å gjøre :oddgeir skrev:Kommunister har aldri rett når det diskuteres politikk. Men fotball har han greie på; han bør holde seg til det.lars_erik skrev:Tja, han har jo 100% rett da.
Og det har jeg heller ikke sagt. Drillo er kommunist i flg eget utsagn, og det har ingenting med Israel å gjøre.lars_erik skrev:Å reagere på ulovelig okkupasjon har vel ingenting med kommunisme å gjøre :oddgeir skrev:Kommunister har aldri rett når det diskuteres politikk. Men fotball har han greie på; han bør holde seg til det.lars_erik skrev:Tja, han har jo 100% rett da.
Det står mye fornuftig i Das Kapital. Men den har du vel aldri lest.oddgeir skrev:Kommunister har aldri rett når det diskuteres politikk. Men fotball har han greie på; han bør holde seg til det.
Som så mange andre har jeg en radikal ungdomstid, men jeg kom heldigvis til sans og samling i midten av 20-årene. Joda, Das Kapital er lest, og står fortsatt i bokhylla.erato skrev:Det står mye fornuftig i Das Kapital. Men den har du vel aldri lest.oddgeir skrev:Kommunister har aldri rett når det diskuteres politikk. Men fotball har han greie på; han bør holde seg til det.
Bra. Uten på noen måte å føle meg som kommunist (mine stortingsvalg har stort sett vært borgerlige) føler jeg at å si at en kommunist ALDRI kan tenke en fornuftig tanke er en grov overforenkling. Det blir omtrent som, med utgangspunkt i Battista og Bush, å si at en reaksjonær aldri kan tenke en fornuftig politisk tanke.oddgeir skrev:Som så mange andre har jeg en radikal ungdomstid, men jeg kom heldigvis til sans og samling i midten av 20-årene. Joda, Das Kapital er lest, og står fortsatt i bokhylla.erato skrev:Det står mye fornuftig i Das Kapital. Men den har du vel aldri lest.oddgeir skrev:Kommunister har aldri rett når det diskuteres politikk. Men fotball har han greie på; han bør holde seg til det.
Selvfølgelig er det satt på spissen. For å si det på en annen og like unyansert måte; jeg vil aldri kunne stole på en politisk analyse foretatt av en "troende" kommunist. Man har ved å bekjenne seg til kommunismen vist for all verden at dømmekraften ikke er den beste. Det var i grunn bare det.erato skrev:Bra. Uten på noen måte å føle meg som kommunist (mine stortingsvalg har stort sett vært borgerlige) føler jeg at å si at en kommunist ALDRI kan tenke en fornuftig tanke er en grov overforenkling. Det blir omtrent som, med utgangspunkt i Battista og Bush, å si at en reaksjonær aldri kan tenke en fornuftig politisk tanke.
Dette og foregående poster må være årets avsporing fra en tråd som skulle handle om fotball. ;Dcoolbiz skrev:The Taliban have claimed that Osama Bin laden is still alive by showing him giving an interview which was said to be very recent.
He said "To prove I am still alive, Liverpool were total sh*t on Sunday."
The British Government responded by pointing out that "That could have been recorded months ago."
Sorry, så bare første linjen.coolbiz skrev:Mitt innlegg var da om fotball, oddgeir! ;D
En viss sanngetsgehalt må man jo si det har da.R.E.S. skrev:Men det hadde jo vært morsomt om det hadde vært sant.
Roy
Nå høres du ut som en Brann-supporter. ;Doddgeir skrev:Gratulerer til Rosenborg. Vi valgte å la dere få gullet i år. Men neste år....................................... 8)
BT skrev:Nå høres du ut som en Brann-supporter. ;Doddgeir skrev:Gratulerer til Rosenborg. Vi valgte å la dere få gullet i år. Men neste år....................................... 8)
Kona var på sykehuset og fødselen igang da John Barnes bestemte seg for at storkampen Liverpool-Chelsea var den største begivenheten søndag.
Men JM har da gjort noe bra. Han har jo forlatt Inter og fått Benitez som etterfølger. La oss håpe Benitez beholder jobben en god stund til ;DGjestemedlem skrev:Og jeg som hadde sansen for JM. :-\