Sport, sykkel og trening Den lille fotballtråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.852
    Antall liker
    20.621
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ErosLoveking skrev:
    BT skrev:
    Morsom forside på Adressa i dag. Helt svart. På midten sto det bare "3-2 e.e.o"
    De som ikke bryr seg om fotball kan ikke ha skjønt stort...
    Jeg tror det er første gangen jeg har sett enere på adressas spillerbørs.
    Men hvordan Bjärsmyr kunne å få 2 er et mysterium. Det hadde vært bedre å spille med 10 mann.
    Hotell og utelivsbransjen på Karl Johan og tilstøtende harrygater gråter, vi andre puster lettet ut.
    Å???!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :'( :'( :'( :'( :'(

    Her er du på MEGET TYNN IS :mad: ;)
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Birdman skrev:
    Må nok ødelegge litt med å legge til at Tina kommer fra Molde 8).
    Skal jo bare se - ikke høre dialekta... ;)
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.329
    Antall liker
    24.965
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    noruego skrev:
    BT skrev:
    Jeg tror det er første gangen jeg har sett enere på adressas spillerbørs.
    Men hvordan Bjärsmyr kunne å få 2 er et mysterium. Det hadde vært bedre å spille med 10 mann.
    Eller det hadde vært lettere å vinne om han hadde spillt på den andre siden, som Rommel sa om italienerne...
    ;D ;D ;D
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Marcus Henriksen med i A-landslagstroppen til Drillo allerede som 18-åring.

    Kanskje ikke så rart - med fysikk som opphavet, skuddfot bedre enn Steffen, teknikk bedre enn Ciljan og løpskapasitet nesten på høyde med Strand allerede er dette kanskje det største talentet norsk fotball har sett. I tillegg har han meget gode holdninger. Det er bare å ønske lykke til!
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.573
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Jepp!
    Håper han får spille også,om ikke annet i en av treningskampene
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Godt gjort å vinne e-cupkamper av et lag som i føge Dagbladet er rasert av Eggen...
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    14.308
    Antall liker
    10.368
    Sted
    Trondheim
    Blir spennende på søndag. Hva skriver Dagbladet hvis RBK vinner (eller skal jeg si "når")?

    Kampen på søndag er helt åpen - det blir spennende. Kan se ut som om RBK er på vei opp av bølgedalen. Nå må de bare få opp effektiviteten.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.998
    Antall liker
    6.229
    Torget vurderinger
    32
    Hva er det som skjer med den tidligere storklubben Liverpool. Nå ligger de under 2-0 for Blackpool på Anfield?

    Roy
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.852
    Antall liker
    20.621
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    BT skrev:
    Godt gjort å vinne e-cupkamper av et lag som i føge Dagbladet er rasert av Eggen...
    Morten Pedersen har vel ikke akkurat noen sterk faglig bakgrunn-hverken som journalist eller fotballspiller.
    Alt det våset han skrev om Drillo før han ble ansatt ::)
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Hva sier egentlig regelverket om klyping i rumpa tro?
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    14.308
    Antall liker
    10.368
    Sted
    Trondheim
    Men for å være seriøs så er det vel evt en regel om usportslig oppførsel som det er det utrolig mye av i moderne fotball. Filming for å få frispark/straffespark, holding, klyping og spytting m.m. Man gjør det selvfølgelig for å få motspilleren ut av fatning slik at han gjør noe dumt, og alle gjør det. Skulle man vise ut noen for slikt ville det ikke være mange igjen på banen ved kampslutt. Det eneste spesielle i denne situasjonen er at det finnes et bilde av det. Samt Muris uttalelser, som jeg regner med er rimelig overdrevne.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Det er lite å laste dommeren for i den situasjonen. Annans gule kort er det definitivt ikke noe å si på. Men det TV-bildene viste var at både Muri og dos Santos også dyttet, og så vidt jeg så var det sistnevnte som startet det hele. Dommeren ga ham gult kort for å statuere et eksempel, i følge ham selv. Han ville ikke ha noe av dette. Det er vanskleig å bebreide dommeren for at dette ble så avgjørende for kamputviklingen. Denne knuffingen er dessuten rimelig forstyrrende for han som skal ta straffen. Nå skal det mer til å forstyrre Steffen riktignok, men det er en annen sak.

    Hva dos Santos angår - han setter inn en horribel takling selv om han allerede har gult kort. Det er dos Santos som gjør den store tabben i denne kampen og ikke dommeren. Men det er naturligvis enklere å klage på dommeren.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    14.308
    Antall liker
    10.368
    Sted
    Trondheim
    Mye dytting i den situasjonen, ja. Jeg så bare kampen på TV i går, men slik jeg så situasjonen, begynte den med at Muri prøvde å dytte Prica vekk fra hans posisjon i forbindelse med straffen som skulle tas. Prica dyttet Muri tilbake, noe som hørte til at Muri traff Annan. Annan reagerte med å dytte tilbake mot Muri, og dos Santos "tok igjen" mot Annan på Muris vegne. Det var dette siste dommeren så, og som han ganske riktig reagerte på med å gi to gule kort for å roe ned gemyttene. 2 helt greie gule kort, men kanskje gitt til feil spiller. Antagelig skulle Prica og Muri hatt de to kortene, men dommeren må dømme på det han ser, og ikke på det han tror har skjedd.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Den nyuttatte landslagsspiller Henriksen gjorde lite som tilsa at han fortjente den plassen, inntil han klinket læret i vinkelen igjen, like før slutt...
     

    oddgeir

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Innlegg
    7.597
    Antall liker
    10
    I dag skal jeg gjøre noe jeg ellers aldri gjør. Jeg skal skryte av Dagbladet.

    Det bildet de har av Drillo på db.no er rått. Det er noe av det tøffeste jeg har sett.

    Dette må vel være fotokunst på høyeste nivå?

     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Godt å se at de ikke bare har fokus på analfisting og ballekosing fra fotballfronten...

    Må han der Olsen alltid se så alvorlig ut?
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Måtte nesten klype meg i armen da Carew først hælflikket ballen mellom bena på Kypros´ første stopper før han fintet bort den andre og keeperen på baken med en lumsk skuddfinte før han trillet ballen i åpent mål. Og nå leker Dani med danskene. Det begynner å lukte EM-sputtspill av dette, og fortsetter det slik blir vi jo førsteseedet i trekningen.

    Leve Drillo!
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    Er ikke så over meg av begeistring enda. Norge har slått Island og Kypros, som seg hør og bør, samt at de hadde griseflaks og slo Portugal. Dette har gitt en bra start. I fortsettelsen kommer Norge til å tape minst en av kampene mot Danmark pluss andre kamp mot Portugal, så får vi se hvor langt det rekker. Tipper Norge blir utslått i play-off.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    gismo skrev:
    JA JA så står vi der med 9 poeng da ;)
    Hva gjør vi til våren da ::)

    gismo
    Til våren øker vi forspranget.

    1 Norge 3 3 0 0 5-2 9
    2 Portugal 3 1 1 1 7-6 4
    3 Danmark 2 1 0 1 2-3 3
    4 Kypros 2 0 1 1 5-6 1
    5 Island 2 0 0 2 1-3 0
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Vi har flere poeng enn alle de andre lagene i pulja tilsammen... :D
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.852
    Antall liker
    20.621
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Birdman skrev:
    Er ikke så over meg av begeistring enda. Norge har slått Island og Kypros, som seg hør og bør, samt at de hadde grisefleks og slo Portugal. Dette har gitt en bra start. I fortsettelsen kommer Norge til å tape minst en av kampene mot Danmark pluss andre kamp mot Portugal, så får vi se hvor langt det rekker. Tipper Norge blir utslått i play-off.
    Du husker ikke 90-tallet?
    Drillo fikser garantert dette ;D
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.852
    Antall liker
    20.621
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    BT skrev:
    Måtte nesten klype meg i armen da Carew først hælflikket ballen mellom bena på Kypros´ første stopper før han fintet bort den andre og keeperen på baken med en lumsk skuddfinte før han trillet ballen i åpent mål. Og nå leker Dani med danskene. Det begynner å lukte EM-sputtspill av dette, og fortsetter det slik blir vi jo førsteseedet i trekningen.

    Leve Drillo!
    ;D
     

    Vedlegg

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.498
    Antall liker
    36.177
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Birdman skrev:
    Er ikke så over meg av begeistring enda. Norge har slått Island og Kypros, som seg hør og bør, samt at de hadde grisefleks og slo Portugal. Dette har gitt en bra start. I fortsettelsen kommer Norge til å tape minst en av kampene mot Danmark pluss andre kamp mot Portugal, så får vi se hvor langt det rekker. Tipper Norge blir utslått i play-off.
    Mulig du for rett i play-off Birdman, men gi oss få litt håp da mann ;)
    Ikke dra oss ned i ditt lag sin 13 plass nedtur, for det må vel det være? ;D ;D

    gismo
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    Birdman skrev:
    Er ikke så over meg av begeistring enda. Norge har slått Island og Kypros, som seg hør og bør, samt at de hadde griseflaks og slo Portugal. Dette har gitt en bra start. I fortsettelsen kommer Norge til å tape minst en av kampene mot Danmark pluss andre kamp mot Portugal, så får vi se hvor langt det rekker. Tipper Norge blir utslått i play-off.
    ;D
    Noen stor spåmann har du nå aldri vært, vel...
    Ikke spesielt optimistisk heller. ;)
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    lars_erik skrev:
    Birdman skrev:
    Er ikke så over meg av begeistring enda. Norge har slått Island og Kypros, som seg hør og bør, samt at de hadde grisefleks og slo Portugal. Dette har gitt en bra start. I fortsettelsen kommer Norge til å tape minst en av kampene mot Danmark pluss andre kamp mot Portugal, så får vi se hvor langt det rekker. Tipper Norge blir utslått i play-off.
    Du husker ikke 90-tallet?
    Drillo fikser garantert dette ;D
    Håper du får rett! Av og til er det deilig å ta feil ;).
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    BT skrev:
    Birdman skrev:
    Er ikke så over meg av begeistring enda. Norge har slått Island og Kypros, som seg hør og bør, samt at de hadde griseflaks og slo Portugal. Dette har gitt en bra start. I fortsettelsen kommer Norge til å tape minst en av kampene mot Danmark pluss andre kamp mot Portugal, så får vi se hvor langt det rekker. Tipper Norge blir utslått i play-off.
    ;D
    Noen stor spåmann har du nå aldri vært, vel...
    Ikke spesielt optimistisk heller. ;)
    Jeg er realist på jobb, og på fritida. Spåing lar jeg nord-trøndere og blekkspruter ta seg av. Tipping derimot har jeg drevet litt med,.....uten å ha blitt spesielt rik av dét.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.852
    Antall liker
    20.621
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Etter seieren over England i 93, da vi vant VM.kval 7 poeng foran Nederland, har Drillo vært det nærmeste jeg som ateist kommer gud ;D
     

    Vedlegg

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    På tide å jekke ned disse danskene et par hakk. Det er fortsatt irriterende at Prica var helt ute av slag og misset alle kjempesjansene han fikk mot FCK i CL-kvaliken. Er det noen som vet hvordan så er det Drillo. Og Portugal klarte jo ikke en gang å slå Kypros på hjemmebane. 8)
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    gismo skrev:
    Birdman skrev:
    Er ikke så over meg av begeistring enda. Norge har slått Island og Kypros, som seg hør og bør, samt at de hadde grisefleks og slo Portugal. Dette har gitt en bra start. I fortsettelsen kommer Norge til å tape minst en av kampene mot Danmark pluss andre kamp mot Portugal, så får vi se hvor langt det rekker. Tipper Norge blir utslått i play-off.
    Mulig du for rett i play-off Birdman, men gi oss få litt håp da mann ;)
    Ikke dra oss ned i ditt lag sin 13 plass nedtur, for det må vel det være? ;D ;D

    gismo
    Håp og håpløshet er nært beslektet. Er man god nok er begge deler irrelevant og uinteressant 8).
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.498
    Antall liker
    36.177
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    BT skrev:
    På tide å jekke ned disse danskene et par hakk. Det er fortsatt irriterende at Prica var helt ute av slag og misset alle kjempesjansene han fikk mot FCK i CL-kvaliken. Er det noen som vet hvordan så er det Drillo. Og Portugal klarte jo ikke en gang å slå Kypros på hjemmebane. 8)
    Flott med optimistisk energi BT, men noe midt der imellom ville vel kledd oss ;D ;D

    gismo
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.852
    Antall liker
    20.621
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Drillo gjør det enhver landslagstrener bør og skal gjøre; finne ut HVORDAN man BEST VINNER.
    Han er fantastisk, likså som Rekdal og Morten Pedersen er noen 2-prosenter, som er et uttrykk jeg lærte da jeg bodde i nordland ;D
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.498
    Antall liker
    36.177
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Birdman skrev:
    gismo skrev:
    Birdman skrev:
    Er ikke så over meg av begeistring enda. Norge har slått Island og Kypros, som seg hør og bør, samt at de hadde grisefleks og slo Portugal. Dette har gitt en bra start. I fortsettelsen kommer Norge til å tape minst en av kampene mot Danmark pluss andre kamp mot Portugal, så får vi se hvor langt det rekker. Tipper Norge blir utslått i play-off.
    Mulig du for rett i play-off Birdman, men gi oss få litt håp da mann ;)
    Ikke dra oss ned i ditt lag sin 13 plass nedtur, for det må vel det være? ;D ;D

    gismo
    Håp og håpløshet er nært beslektet. Er man god nok er begge deler irrelevant og uinteressant 8).
    Den får du full score for ;D ;D

    gismo
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.399
    Antall liker
    6.799
    gismo skrev:
    BT skrev:
    På tide å jekke ned disse danskene et par hakk. Det er fortsatt irriterende at Prica var helt ute av slag og misset alle kjempesjansene han fikk mot FCK i CL-kvaliken. Er det noen som vet hvordan så er det Drillo. Og Portugal klarte jo ikke en gang å slå Kypros på hjemmebane. 8)
    Flott med optimistisk energi BT, men noe midt der imellom ville vel kledd oss ;D ;D

    gismo
    Danmark på Ullevål neste. Når tapte Drillos sist en viktig hjemmekamp?

    Det spørsmålet besvarer jeg gjerne selv: Det har aldri skjedd.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.498
    Antall liker
    36.177
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    BT skrev:
    gismo skrev:
    BT skrev:
    På tide å jekke ned disse danskene et par hakk. Det er fortsatt irriterende at Prica var helt ute av slag og misset alle kjempesjansene han fikk mot FCK i CL-kvaliken. Er det noen som vet hvordan så er det Drillo. Og Portugal klarte jo ikke en gang å slå Kypros på hjemmebane. 8)
    Flott med optimistisk energi BT, men noe midt der imellom ville vel kledd oss ;D ;D

    gismo
    Danmark på Ullevål neste. Når tapte Drillos sist en viktig hjemmekamp?

    Det spørsmålet besvarer jeg gjerne selv: Det har aldri skjedd.
    Flott om så skjer, men Danmark blit tøffe hjemme ;)

    gismo
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.852
    Antall liker
    20.621
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    BT skrev:
    gismo skrev:
    BT skrev:
    På tide å jekke ned disse danskene et par hakk. Det er fortsatt irriterende at Prica var helt ute av slag og misset alle kjempesjansene han fikk mot FCK i CL-kvaliken. Er det noen som vet hvordan så er det Drillo. Og Portugal klarte jo ikke en gang å slå Kypros på hjemmebane. 8)
    Flott med optimistisk energi BT, men noe midt der imellom ville vel kledd oss ;D ;D

    gismo

    Danmark på Ullevål neste. Når tapte Drillos sist en viktig hjemmekamp?

    Det spørsmålet besvarer jeg gjerne selv: Det har aldri skjedd.
    Joda, vi tapte en kamp i vår, mot Ukraina. Skandaløst! ::)
    Men; det skjer ikke igjen! ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn