De som egentlig aldri fikk det helt til? Selv om de gikk ut høyt på banen?Minner liksom litt om Olsen-banden.
Hyggelig og for en som bare er 50% trønder det..Men leit med skaden..For en trønder var det hyggelig å se RBK ligne på seg selv igjen.
Veldig gøy for en sunnmøring også.For en trønder var det hyggelig å se RBK ligne på seg selv igjen.
Hvem er "Molde"?Blir godt å komme igang igjen.
Tipper toppen blir slik:
1 Molde
2 Rosenborg
3 Odd
4 Godset
5 VIF
men håper vif tar gull og godset rykker ned
Fantastisk effektivitet så langt. Og det beste er at det enda er mye å gå med samhandling og medløp. Dette kan bli veldig bra.Nå er det i ferd med å ta helt av her i Trondheim. Det snakkes om "stinn brakke" (20 000 +) på Lerkendal til lørdag (Lerkendal tar vel litt i underkant av 22 000 tilskuere tor jeg). Får håpe RBK ikke driter seg ut mot Strømsgodset.
De vant 9 av de 10 siste i fjor, men tapte borte mot Haugesund. Det gjorde de visst ikke i år...De var vel ubeseiret i de 10 siste kampene i fjor høst. Samtidig var det det laget som scoret flest mål i fjor, og hadde de vunnet de to kampene mot Molde, hadde de vunnet serien. Det i en sesong som mange anser som mislykket...
Etter fire år med sirupsfotballen til Jönsson og Perry er vi sulteforet på ekte Eggen-fotball. Den som har vært avleggs og gammeldags det siste 10-året...Nå er det i ferd med å ta helt av her i Trondheim. Det snakkes om "stinn brakke" (20 000 +) på Lerkendal til lørdag (Lerkendal tar vel litt i underkant av 22 000 tilskuere tor jeg). Får håpe RBK ikke driter seg ut mot Strømsgodset.
AIK er på jakt etter ham, så det ordner seg nok til det beste for alle parter.Aj, aj aj!
Hvor lenge får Rikard Norling beholde jobben som Brann-trener?
Brann fullstendig ydmyket i Levanger | BA
Jeg synes Nordling bør få fortsette. Uten han hadde det knapt vært interesse for OBOS-ligaen.Aj, aj aj!
Hvor lenge får Rikard Norling beholde jobben som Brann-trener?
Brann fullstendig ydmyket i Levanger | BA