Vil skryte litt av Ghost of Tsushima. Ikke et nytt spill, men den eneste versjonen jeg har sett til salgs i norge er Directors Cut utgavene som er en smule dyr. Så, da det var på tilbud før jul, slo jeg til. Visste ikke helt hvilken type spill det var, men kan nå si at det har store likhetstrekk med de siste Assassin's Creed spillene med store åpne verdener hvor fienden skal bekjempes. Synes dog at historien og integreringen av småoppgavene er betydelig bedre i dette spillet (kanskje fordi jeg spilt sort sett alle AC og at dette var litt nytt?).
Lastetider er nevnt som noen av PS5's fortrinn, det tar ca 25 sekunder å starte PS5 til man er i hovedmenyen til konsollen. Trykker man start for nevnte spill, tar det 7 sekunder til man er i hovedmenyen i spillet, og det tar 2,5 sekunder fra man trykker for å fortsette hvor man var i spillet til man kan fortsette å spille. Å "teleportere" rundt om i spillet, når man får mulighet til det, tar også bare 2,5 sekunder. Lastetider varierer fra spill til spill, men tror dette er noe av det kjappeste jeg har opplevd.