Wishmaster
Hi-Fi freak
Hvordan opplever du oppløsningen?
Bra oppløsning - kan se pixler, men på et godtakbart nivå, flotte farger og bra dynamikk i bildet.Hvordan opplever du oppløsningen?
Hvordan er det med lyd når man bruker vr briller? Kan man fortsatt få lyden ut av hjemmekinoanlegget mens bildet er i brillene? Eller er det noe innebygd/eksternt headset som må brukes?For noen spill har de laget en 3D patch som kan lastes ned gratis om man har spillet fra før. Fint å slippe å kjøpe spillet en gang til.
Jeg hadde Resident Evil Village fra før og lastet ned denne:
Jeg har ikke surret så mye med innstillinger - men jeg har ikke fått til lyd i surroundanlegget - kun via vr-brillene. Håper det er noe man kan får til. Er vant til å game med surroundanlegg & romperistere.Hvordan er det med lyd når man bruker vr briller? Kan man fortsatt få lyden ut av hjemmekinoanlegget mens bildet er i brillene? Eller er det noe innebygd/eksternt headset som må brukes?
Er en youtuber som driver med simracing, han nevner at innlevelsen er best med VR og følelsen av hastighet, men det han sliter med er kvalme, så det blir ikke mange løpene på rad. merket du noe?Testet litt GT7
Wow - det var skikkelig stilig - du sitter virkelig inne i bilen - ser ned og sjekker speedometer & turteller - snur hodet til sidene for å sjekke speilene osv.
Bare fått kjørt noen kjipe japanske hatchbacks hittil, men var veldig moro. Noe helt annet enn å kjøre på tven.
Nei jeg merker ikke noe slikt ubehag.Er en youtuber som driver med simracing, han nevner at innlevelsen er best med VR og følelsen av hastighet, men det han sliter med er kvalme, så det blir ikke mange løpene på rad. merket du noe?
Hvordan er oppleves dette nå som førsteinntrykket har lagt seg og man har fått det litt på avstand? Blir det brukt hver gang det spille et kompatibelt spill, eller er det enklere å bare bruke TV'n? Hvordan er det å bruke over flere timer? Hvordan er lyden med de medfølgende proppene?VR2 har fått slippdato - 22 februar 2023
Ser for meg at denne bundelen kan passe:
Får håpe det er noen kroner igjen etter jula
Har ikke brukt VR2 settet så mye - har vært noen andre spill som har tatt mye tid - nå siste Zelda. Litt luksusproblem. Så har ikke undersøkt så mye om hva som finnes og kommer av 3D spill.Hvordan er oppleves dette nå som førsteinntrykket har lagt seg og man har fått det litt på avstand? Blir det brukt hver gang det spille et kompatibelt spill, eller er det enklere å bare bruke TV'n? Hvordan er det å bruke over flere timer? Hvordan er lyden med de medfølgende proppene?
Så vidt jeg har forstått har de medfølgende proppene 3D-lyd, hvordan fungerer det i forhold til "bare" stereo med Portapro?Har bare prøvd de medfølgende proppene en gang helt i starten - OK lyd. Jeg bruker Koss Portapro.
Det har jeg ikke sjekket - plugger jo i Koss settet i samme kontakten. Ser vel slik jukse-stereo-surround som ikke særlig interessant egentlig.Så vidt jeg har forstått har de medfølgende proppene 3D-lyd, hvordan fungerer det i forhold til "bare" stereo med Portapro?
Testet spillet på tven tidligere en kveld i jula, bare for å sjekke kvaliteten på remaken vs originalen liksom. Ble helt oppslukt, plutselig var klokka halv to på natta.Resident Evil 4 Remake VR Mode dukket opp i dag
Må jo ha
Originalen har jeg spilt mye - en av mine absolutt beste spillopplevelser - først på Nintendo Gamecube og senere på Nintendo Wii, hvor jeg brukte en slik pistoladapter for å huse kontrolleren - glimrende å sikte med.
Typisk å slite hardt for å runde spillet - handle inn "Chicago Typewriter" (beste navn på et maskingevær ever ) og ta en runde til med spillet.
Kan bli episk dette, gleder meg til å teste.
Discover Lara Croft’s Original Adventures, Lovingly Restored
Play the Original Three Tomb Raider Adventures: For the first time ever, play the complete experience with all expansions and secret levels on modern platforms in this definitive collection.
Included Game Titles:
Tomb Raider I + The Unfinished Business Expansion
Tomb Raider II + The Gold Mask Expansion
Tomb Raider III + The Lost Artifact Expansion
Solve Ancient Mysteries: Uncover treasures of the ancient world by solving puzzles and unraveling mysteries lost to the ravages of time.
Globe-trotting Adventure: Follow Lara Croft around the world and face off against deadly foes and dangerous myths.
Lovingly Restored: Experience the classics boasting upgraded graphics, with the option to switch to the original polygon look at any time.
Ikke noen god opplevelse?Å spille TRI var nesten som å lære å gå igjen....
Tydelig at spillet er nesten 30 år gammelt.