De kunne ikke ha slengt med ett nakkestøtte i samme slengenExperimental binaural headphone system by JVC. 500-cycle crossover point; highs originate in front of the face, lows from above the ears.
Vis vedlegget 167869
De kunne ikke ha slengt med ett nakkestøtte i samme slengenExperimental binaural headphone system by JVC. 500-cycle crossover point; highs originate in front of the face, lows from above the ears.
Vis vedlegget 167869
Jeg fant noen rimelige kabler hos CablePro. Tenkte å bestille et sett til mine HE-300.er bare litt fram i tid, sitter og titter og leser litt om disse Hodetelefonene, kikket på din blogg side Loevhagen, var mye godis å lese der, tenkte bare hva forskjellene er på de forskjellige kablene kontra de originale...!Hva er det du vil oppnå ved å bytte kabler?
Hva med DIY?Jeg fant noen rimelige kabler hos CablePro. Tenkte å bestille et sett til mine HE-300.er bare litt fram i tid, sitter og titter og leser litt om disse Hodetelefonene, kikket på din blogg side Loevhagen, var mye godis å lese der, tenkte bare hva forskjellene er på de forskjellige kablene kontra de originale...!Hva er det du vil oppnå ved å bytte kabler?
Et er fake og et er orginal Omega.
Hvem??
Så det var derfor annonsen forsvant fra Torget så kjapt!? Synd, både for deg og meg (som hadde lyst på de)...Dagens tips: vær forsiktig når du skrur fast/løs kabelen til he-500 - ikke vær brutal. Trenger vel ikke å si noe mer da.... Faen. En eller annen dag så kommer jeg til å lære at når ting ikke helt gjør som jeg vil så er IKKE beste løsningen og bare dra til med alle krefter å tvinge det. Kuler'n like så godt med salget av taurus og bestiller meg en hodetelefon som trøst Fortjener jo belønning når jeg er mongo... hm.
Ikke verst!På siste bilde er orginalen på venstre side
Audio Norge har den ekte: Omega stativ - Audio NorgeHvem forhandler Omega? Og hvem forhandler fake'n??
Velkommen tilbake Way to go!Kuler'n like så godt med salget av taurus og bestiller meg en hodetelefon som trøst
Fiffig ordvalg - jeg er imponert!Audio Norge har den ekte: Omega stativ - Audio NorgeHvem forhandler Omega? Og hvem forhandler fake'n??
Ebay har den falske: headphone wood stand | eBay
Prismessig ser jeg ingen grunn til å ikke velge orginalen.
Haha:De fleste her har nok passert dette stadiet
Help! I'm Turning into a Headphone Crazy - Audiophile Review
There's one more reason I've embraced headphones in such a big way. I realize that sometime before I expire I'll likely spend some time in a hospital. I've yet to hear of a hospital that lets patients bring in loudspeaker systems for listening to music. I want to be able to listen to music right up to the time I leave this earthly plane. Chances are I'll be putting in those last hours using headphones. Being an ex-boy scout, I want to be prepared...
Ellers har du denneAudio Norge har den ekte: Omega stativ - Audio NorgeHvem forhandler Omega? Og hvem forhandler fake'n??
Takk for linkene. For HE-300 kommer jeg nok til å gå for en myk kobberkabel med myk skjerm. CablePro så ut til å ha en sånn ferdig. Det er ganske mye støy som forplanter seg når man kommer borti kabelen på HE-300. Skal vurdere diy hvis jeg ender opp med et par HE-500.
Med frakt, moms og fortollingsgebyr så er det så nære prisen audio norge selger originalen for at jeg ville heller kjøpt den.
enig med deg på dette ja...!Audio Norge har den ekte: Omega stativ - Audio NorgeHvem forhandler Omega? Og hvem forhandler fake'n??
Helluen, noen her inne som har eller har testet/hørt rør ampen til Dared mod EF99? ser ganske ok ut...!
MINI SERIES
Helluen, noen her inne som har eller har testet/hørt rør ampen til Dared mod EF99? ser ganske ok ut...!
MINI SERIES
lite pen, spør du meg (men det gjør du kanskje ikke...)
Vis vedlegget 168467
Kreativt å ta ut formen fra ovnen å lage seg en forsterker må jeg si .