Egen tråd for Hodetelefonoppsett?
Fikk forresten tak i utgave 1-2/2011 på Narvesen i går, og har foreløpig skumlest testene der.
Det som fremkommer om de modeller testen omfatter, er i omtrentlig overenstemmelse med "egenerfaringen" på de jeg selv har hørt på/lyttet til av de. Da de videre også bruker HD650 (som jeg har) som referanse, så kan nok dette være en rettesnor for min del.
Ja, har fått med meg løsningen med å kunne bestille eldre blader.CDWMcInSpots skrev:Svenske HiFi & Musik er litt sparsomme med akkurat det. Der er jo f.eks. Fidelity utmerkede (, men de er til gjengjeld skrale innen hodetelefoner).
Tillegg:
Hvis du benytter søkefeltet, kan du søke etter testede produkter, og deretter bestille bladene de var testet i gjennom et handlevognsystem.
Fikk forresten tak i utgave 1-2/2011 på Narvesen i går, og har foreløpig skumlest testene der.
Det som fremkommer om de modeller testen omfatter, er i omtrentlig overenstemmelse med "egenerfaringen" på de jeg selv har hørt på/lyttet til av de. Da de videre også bruker HD650 (som jeg har) som referanse, så kan nok dette være en rettesnor for min del.