Har du hørt Denon D7100? Den er faktisk veldig god - det eneste problemet er at bassen kan bli litt vel mye på noen innspillinger. Men hvis du vil ha godt med bass - som også går dypt - er det verdt å sjekke ut.Jeg vil ha noe ala Denon AH-D familien. Med de kjenner du bass trøkket i øret Morro!
Det kan man vel gjøre med det meste, men skal jeg ha det sånn med Audeze føler jeg nesten hørselen ligger på tynn is.
Jeg vil ha noe ala Denon AH-D familien. Med de kjenner du bass trøkket i øret Morro!
Det kan man vel gjøre med det meste, men skal jeg ha det sånn med Audeze føler jeg nesten hørselen ligger på tynn is.
I morgen har blitt i dag Erlendb. Faen, her venter man! (fritt etter Arne Anka)Det ble noe trøbbel med formatet så jeg poster i morgen.
Takker for din test av disse, det kan jo være at den peak du opplevde i toppen muligens blir litt mere "avrundet" etter X antall timer, noen trenger lang innkjøringstid, testing av div kabler kan jo også muligens hjelpe, men takker for en velskreven test, som jeg forstår så havner disse inn i en veldig eksklusiv "klubb" av de beste dynamiske på markedet, lytter selv mest til elektronisk musikk så denne kom enda høyere på ønskelisten, men som alt bør en teste de selv, ikke så morro å svi av 20 store for så å bli sånn passe fornøyd, men som skrevet takker for testen..!Dette er min mening og ja, jeg synes den er så god! Tar forbehold om skriveleifer osv og Takker Soundgarden Forus så mye for lånet! Jeg har lyttet i ca 10 timer til sammen med dem, samt skiftet ganske ofte og over dager for å unngå at jeg hadde DEN flotte dagen når jeg skrev det ned.
Muligens.. Jeg vet de har jobbet hardt med den diskanten.Takker for din test av disse, det kan jo være at den peak du opplevde i toppen muligens blir litt mere "avrundet" etter X antall timer, noen trenger lang innkjøringstid, testing av div kabler kan jo også muligens hjelpe, men takker for en velskreven test, som jeg forstår så havner disse inn i en veldig eksklusiv "klubb" av de beste dynamiske på markedet, lytter selv mest til elektronisk musikk så denne kom enda høyere på ønskelisten, men som alt bør en teste de selv, ikke så morro å svi av 20 store for så å bli sånn passe fornøyd, men som skrevet takker for testen..!Dette er min mening og ja, jeg synes den er så god! Tar forbehold om skriveleifer osv og Takker Soundgarden Forus så mye for lånet! Jeg har lyttet i ca 10 timer til sammen med dem, samt skiftet ganske ofte og over dager for å unngå at jeg hadde DEN flotte dagen når jeg skrev det ned.
Jeg sliter litt med dialekten på grafen jeg postet og det er uklart hvordan målingene er gjort, filtreringer etc så denne er høyst usikker og ikke sammenfallende med den fine bassen disse har. Litt lys karakteristikk, men du verden så dynamisk og naturlig og lite syntetisk. Men også veldig avslørende på avspillingskvalitet etc. Digga de stort, og når de i tillegg ser ut som og kjennes som en million dollar så ble det nok både pungsvie og leveringstraume med ETA i august en gang.Ja, det var difinitivt en en topp jeg hørte. Men når jeg leser denne målingen virker den logisk i de øvre frekvensene men helt tullete nederst. De har på ingen måte den syke dippen nederst i mine ører.
Me too, jeg kjøpte disse den gangen, virker som en evighet siden, vel på en måte er det jo det, men grattis med nye hodetelefoner, håper å få høre mere fra deg om disse fra Pioneer..! 8)Jepp. Etter å ha lest masse om de var det komfort- og bekreftelseslytting som gjaldt. Huff og jippi! Best ever jeg har hørt.
Men jeg har nesten aldri hørt Stax desverre. Hadde de små bærbare som hadde en fantastisk mellomtone, men ingen bass. Forrige gang jeg hørte Stax var SR-Lambda pro hos Audioscan i Trondheim til den vannvittige prisen av 3200,- inkl driver.....