Sattan Martin ,,,, du går all inn der i søken på ultimate ren power
og vibra sjons demping
Jeg har nok muligen over kill kapasitet på mine kabler og , siste generasjon er sjermet i tillegg
Der j bodde tidligere hadde jeg dårlig strøm og mye trafo brum Så nett filtere av flere typer ble laget etter oppskrifter fra lc audio og andre og testet
Dac og cd profitterte umiddelbart med klarere og mørkere bakgrunn, derfor forsatte jeg runden til alle app hadde filter.
Da satt jeg med en uggen følelse om at noe ikke var som det skulle ,,,,Ja trafo brummen var lavere ok ,,, men dynamikken var vekke ?
Ett etter ett filter ble fjernet ,,, tilslut var bare dac og cd med filter og jeg hadde dynamikken tilbake
I dag har jeg ikke ett nett filter , dog har alle usb / hdmi profitert lyd messig på isolerte ps til driver rx og tx til daccen .De har fått egnne ccs shunter, så etter det jeg har vel så god lyd som det kan fra standard streaming som vevo / utube
Takk for fine kule bilder Lars Martin, får lyst å prøve noe løftere i første omgang
Først skal evalueres mine MG med mine kl A ,,,,, de har hatt rør massasje i snart over en uke nå