Cobra2
Hi-Fi freak
Sleivspark..:
Men...kabler...siden jeg bare er "nesten" rocket-scientist; jeg foretrekker kabler fra produsenter som har (et fornuftig) data-blad! Av botique kabler, har QED (så langt jeg vet) alltid hatt datablad tiljengelig. Kimber har også, men var ikke tiljengelig før "nyere" tid. Pro-kabler har nesten alltid hatt, slik som Belden, Canare, ...
Ønsker innspill om andre...
Nelson Pass driver UTVIKLING. Og er ikke redd for å gå nye veier... Men om du er interessert, har de (Pass Labs) flere serier/typer forsterkere, og innen serien, er signaturen gjenkjennelig. Enda bedre; om du ennå er i villrede, går det faktisk å spørre sjefen selv, - han har "en anelse" oversikt...Benekter ikke noe av det, du skriver, bortset fra det med Pluto...... en sånn kommentar er bare stupdum.
Gryphon som merke har en lydsignatur. Det har de alltid hatt fra de første produkter, og det hadde noe å gjøre med,
hva Flemmings ører forlangte. Tom, deres utvikler igjenem mange år har forstått det.
Om du beveger deg opp gjennem "hierakiet" er det samme lydsignatur, bare "mere av det hele" jo større amps.
Samme har Accuphase.
For å nevne en som IKKE har, kan nevnes Pass Labs. Alle hans forsterkere lyder forskjelligt. Med andre ord, du kan ikke være
sikker på at oppgradere en Pass Labs til større Pass Labs forsterker og gå ut fra, at du får den samme lydsignatur. Det kan du med Gryphon.
Men...kabler...siden jeg bare er "nesten" rocket-scientist; jeg foretrekker kabler fra produsenter som har (et fornuftig) data-blad! Av botique kabler, har QED (så langt jeg vet) alltid hatt datablad tiljengelig. Kimber har også, men var ikke tiljengelig før "nyere" tid. Pro-kabler har nesten alltid hatt, slik som Belden, Canare, ...
Ønsker innspill om andre...