Joda, den er relativt sjelden, det ble vel produsert drøyt 500 stk (mono- og biposto til sammen). Min er en opprinnelig en biposto (148 stk produsert). Akkurat denne modellen er nok ikke den mest ettertraktede fra Bimota og dermed er også verdien deretter. Jeg ser de ligger på ebay UK for 6-7000£ som relativt originale eksemplarer.Jeg vil påstå at noe som er såpass sjeldent og spesielt egner seg til utstilling uavhengig av tilstand. Vil anta at den er verdt en betydelig sum
Så frittenkende kreativ at man klarer å finne på noe som ingen annen har tenkt på før, er det neppe mange som er.Hadde vert morsomt å lage noe sykt som ingen annen har tenkt på. Forslag?
Artig sykkel! Gult er kult!Bimota var ikke lett å få tak i, ikke mange til salgs.
Jeg måtte bygge mitt eget alternativ av en SRX. Det eneste som er felles er vel Brembo bremsene og Scitsu turtelleren.
Men det er vanvittig morsomt å kjøre slike lette endunkere.
Her er min:
Vis vedlegget 539634
Takk!Takk for tilbudet
Batteriet mitt funker ennå, men kanskje kjekt å ha et nytt.
Hva skal du ha for det?
Du får ha en god tur, blir sikkert en fantastisk opplevelse.
Mvh. Stein
Nice! Flott HD også, der sitter du godt skjermet Litt surt og kaldt er det, håper det blir noen fine, litt varmere dager i påsken.Startet ja. Var ute første, men hittil eneste turen 21 mars. Kan ikke huske at jeg har kjørt i mars førHar vi startet sesongen eller?
Vis vedlegget 578484
Helt enig, var på tide å realisere den!!^ Det var den våte drømmen i ungdomstia det der
Hvor stor er den der?Hatt et par småturer. Ikke noe voldsom start på sesongen enda. Vis vedlegget 578486
Det samme skjer hvert år. Har lyst på noe nytt. Våren kommer, prøver et par turer og tenker. Nei den er for god å byttes ut
Hvilken HD modell er dette?Startet ja. Var ute første, men hittil eneste turen 21 mars. Kan ikke huske at jeg har kjørt i mars førHar vi startet sesongen eller?
Vis vedlegget 578484
Fet.^ 2015 Street Glide Special (FLHX)
Ikke mange GSX 750 som har overlevd. Det var jo ikke akkurat imponerende holdbarhet på motorene.startede i 1986 med en Suzuki GSX 750 ESD
Ja de havde det svært med varmen. Havde iøvrigt en GSX 1100 R også fra 86 . Den står i dag hos Brd Jensen i deres museum I disse farver. De motorer der sad i denne 1100 var der aldrig problemer med. Kørte meget træk på den. 201M/402/1000M Den fungerede bare godtIkke mange GSX 750 som har overlevd. Det var jo ikke akkurat imponerende holdbarhet på motorene.startede i 1986 med en Suzuki GSX 750 ESD
Hadde selv en 77mod GS750-E et års tid (ca 1984)
Er den sorte en Honda CB305?Vis vedlegget 524789
Mens man venter på sommeren
Rart at se der nu er lidt gang i tråden Igenhttps://bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_1100_1986.php
Hårete ytelser for en 86 modell.
Har kjørt et par tre av disse tilårskombe "racerene". Ift. dagens standard er det ikke mye å skryte av ytelse og håndteringsmessig. Mye nostalgi er det riktignok.