For hennes del så håper jeg de holdt seg på hjula.
Tror det hastet, hun har begynt å kle av seg....For hennes del så håper jeg de holdt seg på hjula.
Og det er litt interessant, for han (?) som kjører, han ser ut til å ha et greit oppsett med kjøreutstyr. Mens hun bakpå - not so much...
Havde en sommer sammen med en V max - styre kunne den ikke, torque havde den.Vis vedlegget 978104
Hadde en slik inntil jeg kolliderte med en annen sykkel jeg hadde , ble solgt og må si jeg savner den yamaha mt 01 . 1700cc . Master of torque
Dette ser vel greit ut? Monza 1968, Agostini (1) Hailwood (2) Pasolini (3)For hennes del så håper jeg de holdt seg på hjula.
Og det er litt interessant, for han (?) som kjører, han ser ut til å ha et greit oppsett med kjøreutstyr. Ser ut til å være Alpinstar. Mens hun bakpå - not so much...
Legg merke til forskjellene i kroppsholdning og benstilling til disse førerne.Dette ser vel greit ut? Monza 1968, Agostini (1) Hailwood (2) Pasolini (3)
Vis vedlegget 978122
Mvh.
SAL
Kanskje de alle er glad i lakk og lær?Eller udstyr?
En kompis (som nå er død) kjøpte en sånn fra ny.Vis vedlegget 978104
Hadde en slik inntil jeg kolliderte med en annen sykkel jeg hadde , ble solgt og må si jeg savner den yamaha mt 01 . 1700cc . Master of torque
Torque , jaVis vedlegget 978104
Kevin Schwantz og Wayne Rainey.
LegendariskKanskje vist før, men den tåler gjensyn. Følg med nr.11, Troy Corser på sin 1929 BMW R57 Compressor. Girer med venstre hånd, girspak på høyre side av tanken.
Jeg trenger ingen wheelie control da jeg stort sett er å finne på bakhjulet, men når jeg prøvekjørte superduke 1290 og ga gass ut av svingene skjønte jeg fort at uten traction control er det sånn ca 50/50 om svingen blir den siste.Flere av dem spesiellt store duc v2 trenger ikke wheelie / traction control for de har så forbannet linjære trottle kontroll at du selv bestemmer hvor høy og lhvor lang wheelie skal være
Vet allt om det 13 år min første tempo swing 175 og kongen i gataJeg trenger ingen wheelie control da jeg stort sett er å finne på bakhjulet, men når jeg prøvekjørte superduke 1290 og ga gass ut av svingene skjønte jeg fort at uten traction control er det sånn ca 50/50 om svingen blir den siste.
Mye dreiemoment og ekstrem svingegenskaper er en farlig kombinasjon.
Man blir fort ivrig og varm i trøya når man leker seg. Det fant min relativt uerfarne kompis ut når han rett foran meg ga litt for mye gass ut av svingen med TC av i sommer på sin nye Z900. Slip, grip, goodnight.
Bortsett fra litt såret stolthet og noen skrammer på sykkel gikk det fint. Han kjører nå med traction control på i sin nyfunnede respekt for kalde vestlandsveier
Er du du som er Kamelen, Coolio;?Jeg trenger ingen wheelie control da jeg stort sett er å finne på bakhjulet, men når jeg prøvekjørte superduke 1290 og ga gass ut av svingene skjønte jeg fort at uten traction control er det sånn ca 50/50 om svingen blir den siste.
Mye dreiemoment og ekstrem svingegenskaper er en farlig kombinasjon.
Man blir fort ivrig og varm i trøya når man leker seg. Det fant min relativt uerfarne kompis ut når han rett foran meg ga litt for mye gass ut av svingen med TC av i sommer på sin nye Z900. Slip, grip, goodnight.
Bortsett fra litt såret stolthet og noen skrammer på sykkel gikk det fint. Han kjører nå med traction control på i sin nyfunnede respekt for kalde vestlandsveier
Høh?Er du du som er Kamelen, Coolio;?
Den der hadde jeg virkelig sansen for, fine proporsjoner.