Takk for det, der ble det litt bedre tilbud, ja.Jeg har solgt til utlandet flere ganger, og brukt billigpakke.no. Her får du som privatperson tilgang på alle de store fraktfirmaene, til bra priser. Ulempen er at de ikke forsikrer elektronikk, så dette må spesifiseres når du avtaler salg. Har imidlertid aldri opplevd at noe ikke har kommet frem som det skal.
Det er en utfordring for kjøper, ikke for deg. Du fyller ut tollpapirer på websiden når du har bestilt via billigpakke.no og så er det mottakerlandet som avgjør mva og eventuell toll, som belastes kjøper.Takk for det, der ble det litt bedre tilbud, ja.
Eneste utfordring som gjenstår da er kjøperens MOMS og toll....
Dette var et godt tips.Jeg har solgt til utlandet flere ganger, og brukt billigpakke.no. Her får du som privatperson tilgang på alle de store fraktfirmaene, til bra priser. Ulempen er at de ikke forsikrer elektronikk, så dette må spesifiseres når du avtaler salg. Har imidlertid aldri opplevd at noe ikke har kommet frem som det skal.
Denne er håndtert nå.Er det noen som skal fra Bergen sentrum i retning Indre Sogn (f. Eks Lærdal/Sogndal/Aurland/Sogndal)før 3. august og kan tenke seg å ta med et RIAA-trinn?
Alternativt, om noen skal fra Bergen i retning Trondheim etter 5. August så er det like aktuelt for det samme RIAA-trinnet.
Vil gjerne unngå at posten får mishandle utstyret, betaler for transporten, og er fleksibel på henting for at det skal gå opp med reiseruten din.
Denne er løst.Noen som kjører Drammen - Lillehammer som kan ta med fire 12" elementer i esker? Send PM.
Prøver igjen! Noen som skal fra Bergen til Oslo i nærmeste fremtid?Bæææærgen
Noen i nærheten av Olsvik/Loddefjord som skal østover til Oslo eller i nærheten et eller annet sted på ruta? Har funnet et rack jeg har lett etter i flere år men det er ikke demonterbart, helsveiset chassis men løse hyller. Knotete å sende. Ikke stort, ca. 70 x 68 x 40 cm. Har maken fra før men trenger altså ett til...
Da var du heldig. Har sendt med posten jevnlig i 30 år, og aldri opplevd at de ikke veier pakkene.Jeg hadde en pakke som veide såvidt over 35 kilo en gang (og mål litt utover standard).
Jeg gikk på post i butikk og satset på at de ikke gadd å måle eller veie pakken, og det stemte.
Bring sender bare for bedrifter dessverre. Om ikke pakken er under 35 kg... igjen, det er 35 som er det irriterende tallet her. Alt over 35 kg - veldig vanskelig og dyrt.Etter det jeg kan se blir frakt med Bring ca 1000kr for begge to..... mulig jeg har blingset, men tror ikke det...
Det er jo bare å sjekke med Bring....