jorwed_
Audio Arkeologen
Skal være i Strømstad kl 12 på mandag. Kan bli tight, BevisfrondFlott, da rekker du Kolbotn-Bergen på søndag;DKjører Oslo - Trondheim t/r torsdag/fredag. God plass i V70.
Skal være i Strømstad kl 12 på mandag. Kan bli tight, BevisfrondFlott, da rekker du Kolbotn-Bergen på søndag;DKjører Oslo - Trondheim t/r torsdag/fredag. God plass i V70.
Kweid Jeg har noe som skal motsatt vei. (Oslo - Stavanger)Noen som skal kjøre stavanger oslo i nærmeste fremtid? Har 2 høyttalere som sannsynligvis skal flytte til oslo.
Det ordna seg
Mulig jeg har en jobb til deg.Jeg kjører t/r Trondheim - Oslo til uken. Litt plass oppover, god plass nedover.
Dette ble løst.Noen som tilfeldigvis skal fra Askim til Gjøvik/Lillehammer i nærmeste framtid? Skulle ha frakta 2 par stativhøyttalere og et par stativer. Send meg en PM hvis du kjører langs den ruta.
Folk kjører for sjeldent rette veienNoen som skal fra Oslo til Bergen i nærmeste fremtid. Jeg har en platespiller som trenger transport over til folkeskikken Jeg betaler selvfølgelig for bryderiet.
Et siste forsøk.....Folk kjører for sjeldent rette veienNoen som skal fra Oslo til Bergen i nærmeste fremtid. Jeg har en platespiller som trenger transport over til folkeskikken Jeg betaler selvfølgelig for bryderiet.
Jo, det kunne nok vært en mulighet, men det følger også med en Rega-hylle. Blir da flere kolli, men det viktigste er at jeg ikke ønsker at hverken Posten eller Vy (eller hva de nå heter) skal skramle rundt med min platespillerKarmana kan du ikke få selger til å sende den med toget? Bare en tanke.
Da er denne løst.Trenger å få fraktet noen høyttalere fra Ski (Oslo) til Trondheim. Original emballasje. Går inn i en stasjonsvogn med baksetene nede.
Betaler 1.200,-
Ikke levering i Trondheim på helgedager.
Vis vedlegget 572432
Det spørs litt hvor lenge du orker å vente på det. Skal sikkert østover en gang ila. våren, men vet ikke helt når. Det blir iallfall ikke før påske. Plass bakpå planet har jeg nok.Noen i nærheten av Olsvik/Loddefjord som skal østover til Oslo eller i nærheten et eller annet sted på ruta? Har funnet et rack jeg har lett etter i flere år men det er ikke demonterbart, helsveiset chassis men løse hyller. Knotete å sende. Ikke stort, ca. 70 x 68 x 40 cm. Har maken fra før men trenger altså ett til...