Har Densen noen venner?
NYYDELIG oppsett, Sandecker!
Og hos meg er nå B-150+ på plass. Jeg har rigget den slik den er , rett ut av eska. Den skal få være slik til jeg får "tilvendt" meg til den. Deretter blir det å prøve DNRG, cones, strømkabel og eventuelt andre sikringer. Men sjøl rett ut av eska, spiller den bedre enn Electrocompaniet's ECI 5 Mk.II, Bladelius Thor II, og Hegel's integrerte, for å nevne noen. Iallefall i mitt oppsett.
B-150+ er vesentlig klarere og meir detaljert i lydbildet enn min gamle tro-tjener, DM-10. Den har vesentlig meir snert i lyden, meir kontant og med betydelig meir autoritet. Og etter som det hevdes, skal dette bli enda bedre etter litt innspillingstid - og med påfyll fra DNRG. Men sjøl om den designmessig glir bedre sammen med cd-spilleren, er DM-10 et smykke i sammenligning med sin sorte akrylfront og store messing-boob's. Jeg kommer til å savne den, fordi det er en skikkelig god forsterker, og fordi den er så forbaska vakker.
Konklusjonen så langt, er at B-150+ nok blir værende her hos meg,ja! Skal komme med fler inntrykk når den får gått seg til litt.
mvh. VilhelmW