lassemann
Hi-Fi freak
Morro Bjørn, vet jeg å.. ganske så sikker.. Gratulerer!
Gratulerer med kjempespiller, Destiny! Du har noe å glede deg til, den blir bare bedre og bedre etter hvert. Jeg lover...Destiny skrev:Hei Salty Dog ja du vet det nok, det er deg jeg har 200timer+ med innspilling av etter innlegg i en annen tråd.SaltyDog skrev:Har en aldri så liten mistanke om hvilken spiller som står i hylla di... ;DDestiny skrev:Har stor tro på den nye spilleren som nå står i hylla og spiller seg til, må ha minst 200timer har jeg lest
Destiny..
Men allerede i helt rå og iskald tilstand så spillte den bedre enn alt annet jeg bare har putta hylla ;D
Destiny..
Hei Lassemann... mulig jeg sa noe når du var på visitt her sistlassemann skrev:Morro Bjørn, vet jeg å.. ganske så sikker.. Gratulerer!
Sony ???Destiny skrev:Dette er en spiller som skal være veldig god, og til og med skremme værstingspillerne litt!
Destiny..
Hei Trond ja den må testes og evalueres etter hvert.. så gamle som vi er i gamet så tar vi vel både tester og rangeringer med en klype salt... A+ i Stereophile a gett ;DJazzy skrev:Grattis med ny cd spiller Mr. Bear. Skal bli artig å legge ørene til den der. ;D
Hvis den er så god som RoDa skriver, er det et skikkelig "Kupp".
Har altid likt byggekvaliteten til Sony sin ES serie. Skikkelig kvalitet. 8)
En riktig God Audiofil Jul til deg, og familien.
/Trond
Ønsker deg og dine en god jul Jan R Og så får du bli med Lasse hit en tur på nyåret.JanR skrev:En riktig god (og musikalsk) jul til deg og dine
/jan
Det skal vi få til, hvis Lasse vil ha meg med ??? ;DDestiny skrev:Ønsker deg og dine en god jul Jan R Og så får du bli med Lasse hit en tur på nyåret.JanR skrev:En riktig god (og musikalsk) jul til deg og dine
/jan
Destiny..
Gleder meg Bjørn, gleder meg. Er noget tøtt av julen nå og ser frem i mot mer musikk over nyttår..Destiny skrev:Nå begynner sony cd spilleren å gi fra seg virkelig godlyd ;D har gått ca 160t! Den er mer analog, og jeg syns at bassen holder høy kvalitet, tørr med kraft og du føler at den puster.
God dynamikk! Den har en autoritet og ro og kontroll over seg som det er lenge siden jeg har hørt på en cd spiller.
Destiny..
Hyggelig lesning, Destiny!Destiny skrev:Ja nå begynner det virkelig å smake fugl ;D og da mener jeg ikke nyttårskalkuna
Spillte musikk i over 8 timer i går, ca 1,5t på headset og resten på krixene, og nå begynner den lille varmen/gløden på lyden å komme krypende, føler at det er oppløsningen som faller på plass.
Bakgrunn begynner å bli beksort og lydbildet har vokst i både bredde, dybde og høyde!
Så nå faller ting på plass ;D
Destiny..
Hei SaltyDog... ja nå syns jeg at ting virkelig begynner å bli bra, detter er garantert et knallkjøp ;DSaltyDog skrev:Hyggelig lesning, Destiny!Destiny skrev:Ja nå begynner det virkelig å smake fugl ;D og da mener jeg ikke nyttårskalkuna
Spillte musikk i over 8 timer i går, ca 1,5t på headset og resten på krixene, og nå begynner den lille varmen/gløden på lyden å komme krypende, føler at det er oppløsningen som faller på plass.
Bakgrunn begynner å bli beksort og lydbildet har vokst i både bredde, dybde og høyde!
Så nå faller ting på plass ;D
Destiny..
Denne Sonyen er virkelig en spiller i verdensklasse, tilgjengelig for "småpenger"...
Det kan man bli ja Men det rykka så mye i Dynaudio foten, at jeg klarte ikke å stå i mot.....JanR skrev:Man kan bli veldig gal av "hifi"
Fine bilder Des
/jan
Må bare få ut fingeren å pelle meg nedover, før du bytter igjenDestiny skrev:Det kan man bli ja Men det rykka så mye i Dynaudio foten, at jeg klarte ikke å stå i mot.....JanR skrev:Man kan bli veldig gal av "hifi"
Fine bilder Des
/jan
Destiny..
Ikke flere nei :Destiny skrev:Hei igjen JanR
Å ja jeg har hatt Dynaudio før ;D
Dynaudio Contour 1.3SE
Dynaudio Audience 52
Dynaudio Contour S1.4
Dynaudio Audience 42
Dynaudio Focus 110
Dynaudio Focus 140
Dynaudio Focus 110
Destiny..
Høres ut som en planDestiny skrev:Hei igjen JanR
Skal la de få 100timer først, så kan du og Lasse komme på en lytt
Destiny..
Hei TrondJazzy skrev:Lekre HT, og lekre bilder Mr. Bear. Gleder meg til en lytt i nærmeste fremtid.
Syntes nå at Krixene spilte bra jeg da, men er ikke overrasket over byttet. Du har altid vært glad i Dynaudio.
Hei atonal... krixen er knallgod, litt mer frisk og krisp enn Focus 110, men jeg har falt for den deilige Dynaudio lyden! Byttet kom nå mye fortere enn planlagt, men jeg fikk et godt tilbud på et sett 110, og hadde en kamerat som savna et sett krix.atonal skrev:Hei, jeg har fulgt tråden din med interesse, du har fine komponenter og fine bilder
Må inrømme at jeg ble overrasket over at du byttet så raskt tilbake til Dynaudio igjen, kan du si noe om grunnen til det?
Ellers har jeg faktisk ikke fått lyttet til 110 før, så jeg håper det kan by seg en anledning i løpet av fremtiden
atonal.