Destinys stereo for avspilling av god musikk mk 2.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Destiny skrev:
    SaltyDog skrev:
    lassemann skrev:
    Dazed skrev:
    Hva slags krefter er det i den strømforsyningen, da? Hvor stor kapasitet/effekt klarer trasformatoren (Hvor mange VA?) og hva er kapasitansen i kondensatorbanken? Noen som vet?
    Tror trafo er på 500 V/A. 30000 uF/40v på hver side orginalt. Dette er doblet på SE-versjonen, men trafo er meg bekjent den samme.

mvh
    lassemann
    Da er oppgraderingen fra MI 10.1 til 10.1 SE foretatt. Se her:

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,25107.msg1278049.html#msg1278049
    Der var du ja ;) velkommen i SE familien SaltyDog ;D

Destiny.. :)
    Takk for det, Destiny! ;D

...og dette er virkelig lovende... for å si det forsiktig.
    Men jeg vil ikke si noe bastant ennå. Jeg skal la MI 10.1 SE få en god del flere timer på seg.

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    SaltyDog skrev:
    Takk for det, Destiny! ;D

...og dette er virkelig lovende... for å si det forsiktig.
    Men jeg vil ikke si noe bastant ennå. Jeg skal la MI 10.1 SE få en god del flere timer på seg.
    Lassemann var her og fikk en lytt i går, og han virket meget imponert over den bassen som 10.1SE klarte å pumpe inn i Dynaudioene!

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    Innspilling suger :( nå har 10.1SE gått ca 60 timer, og nå er den blitt veldig mørk/myk i lyden.

Slik den er pr nå så savner jeg mosfeten, men jeg har vært på samme sted med div produkter ganske mange ganger, og har flere ganger vurdert å selge unna produktene fordi det spiller så "jævlig"

Men plutselig etter å ha spillt mange timer til så skjer det et eller annet merkelig :eek: lyden slipper å begynner å åpne seg som en blomst! Hva skjer? Hvorfor er det slik?

Uansett så er det bare å smøre seg med tålmodighet til blomstringen skjer ::)

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Destiny skrev:
    Innspilling suger :( nå har 10.1SE gått ca 60 timer, og nå er den blitt veldig mørk/myk i lyden.

Slik den er pr nå så savner jeg mosfeten, men jeg har vært på samme sted med div produkter ganske mange ganger, og har flere ganger vurdert å selge unna produktene fordi det spiller så "jævlig"

Men plutselig etter å ha spillt mange timer til så skjer det et eller annet merkelig :eek: lyden slipper å begynner å åpne seg som en blomst! Hva skjer? Hvorfor er det slik?

Uansett så er det bare å smøre seg med tålmodighet til blomstringen skjer ::)

Tålmodighet, min gode Destiny... Tålmodighet. Snart er du her igjen:

Destiny skrev:

Nå er jeg straks like euforisk som lassemann her, men gud åssen dette kraftverket begynner å spille altså ;D

Det spiller så vakkert så jeg får nesten en tåre i øyekroken.

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Og vi kårer herved Destiny til Norges innbrenningskonge ;D Hva skulle vi gjort uten deg ;)

mvh
    lassemann

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.473
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    #Men plutselig etter å ha spillt mange timer til så skjer det et eller annet merkelig lyden slipper å begynner å åpne seg som en blomst! Hva skjer? Hvorfor er det slik?#

Da begynner du å slippe forestillingen om hvordan det skal lyde ut fra dine referanser (f.eks. forrige forsterker).
    Sånn er det med mye,-ikke bare MI.

Lykke til videre :)

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    lassemann skrev:
    Og vi kårer herved Destiny til Norges innbrenningskonge ;D Hva skulle vi gjort uten deg ;)

mvh
    lassemann
    Ja innspilling har det blitt nok av i år ;D ;D ;D

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    bluesbreaker skrev:
    #Men plutselig etter å ha spillt mange timer til så skjer det et eller annet merkelig lyden slipper å begynner å åpne seg som en blomst! Hva skjer? Hvorfor er det slik?#

Da begynner du å slippe forestillingen om hvordan det skal lyde ut fra dine referanser (f.eks. forrige forsterker).
    Sånn er det med mye,-ikke bare MI.

Lykke til videre :)
    Takker for positive ord bluesbraker ;) har vært her mange ganger før, og er like frustrert hver gang ::) men det pleier alltid å gå seg til ;D

Rubyred

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Fredrikstad
    Takk for lån av musikk Destiny. Mye bra som vanlig.

Harry Connick Jr. snurrer. :D

/Ruby

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    Rubyred skrev:
    Takk for lån av musikk Destiny. Mye bra som vanlig.

Harry Connick Jr. snurrer. :D

/Ruby
    Da sier jeg takk for god servering, og som vanlig i det siste knakende god lyd hos deg ;)

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.099
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Kan det være at du etter all denne innbrenningen har blitt vant til lukten av nybrent elektronikk og litt nyvarmt flussmiddel?
    Så når tiden går og lukten blir mildere så er det noe du savner? ;)

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skal ta en liten evaluering på min 10.1SE versus Mosfet her hos meg!

Dypbass: (som jeg får til her med stativere) 10.1SE har mer urkraft og sparker ut bassen hardere. 1-0 til 10.1SE

Mellombass: Her har 10.1SE mere nivå enn Mosfet, men samtidig for 10.1SE en fortykning i mellombassen og litt opp i øvre bassen som gjør at lyden her blir litt klædden og seig, og det er det største problemet jeg har pr nå med 10.1SE. 1-1.

Øvre bass: Her begynner ting å gå seg til igjen, og jeg vil si at forsterkerne er jevngode her. Fortsatt 1-1.

Mellomtone: Her briljerer 10.1SE med sin glansfulle røraktige deilige karakter, 10.1SE er klart mørkere men fremviser alikevel fler detaljer inne i lydbildet. 2-1 til 10.1SE.

Diskant: Her briljerer fortsatt 10.1SE med samme røraktige deilige karakter som i mellomtonen, 10.1SE er rett og slett nydelig i mellomtone og diskant. 3-1 til 10.1SE.

Dynamikk/trøkk: Her holder jeg pr nå en knapp på Mosfet, den opplevdes litt tøffere i trynet på disse egenskapene. 3-2 til 10.1SE.

Perspektiv/holografi: Her er også 10.1SE en klar vinner i mine ører, den spiller med bedre bredde, like god dybde og høyde, men den er bedre på å differensiere hvor ting er i lydbildet, spesielt i dybden og bredden. 4-2 til 10.1SE.

Det at 10.1SE oppleves litt vel mørk enda tror jeg vil bli bedre med mer innspilling, og det samme gjelder dynamikk og friskhet. Det jeg er usikker på er om fortykninga i mellombassen blir borte ved mer innspilling, eller om det er et problem mellom forsterker og høyttaler/rom?

Jeg har et triks i ermet som jeg vet vil rydde opp betraktelig i mellombass omerådet. ;)

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    RoDa skrev:
    Kan det være at du etter all denne innbrenningen har blitt vant til lukten av nybrent elektronikk og litt nyvarmt flussmiddel?
    Så når tiden går og lukten blir mildere så er det noe du savner? ;)
    Blir artig å høre hva du syns på tirsdag RoDa ;)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.099
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Destiny skrev:
    Jeg har nektet meg selv fitte, fisk, flaskeøl og fantomet-blader i to uker sånn at jeg skal være ekstra gretten og kritisk! :D

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.341
    Torget vurderinger
    1
    Destiny skrev:

Dypbass: (som jeg får til her med stativere) 10.1SE har mer urkraft og sparker ut bassen hardere. 1-0 til 10.1SE

Mellombass: Her har 10.1SE mere nivå enn Mosfet, men samtidig for 10.1SE en fortykning i mellombassen og litt opp i øvre bassen som gjør at lyden her blir litt klædden og seig, og det er det største problemet jeg har pr nå med 10.1SE. 1-1.

Øvre bass: Her begynner ting å gå seg til igjen, og jeg vil si at forsterkerne er jevngode her. Fortsatt 1-1.

Mellomtone: Her briljerer 10.1SE med sin glansfulle røraktige deilige karakter, 10.1SE er klart mørkere men fremviser alikevel fler detaljer inne i lydbildet. 2-1 til 10.1SE.

Diskant: Her briljerer fortsatt 10.1SE med samme røraktige deilige karakter som i mellomtonen, 10.1SE er rett og slett nydelig i mellomtone og diskant. 3-1 til 10.1SE.

Dynamikk/trøkk: Her holder jeg pr nå en knapp på Mosfet, den opplevdes litt tøffere i trynet på disse egenskapene. 3-2 til 10.1SE.

Perspektiv/holografi: Her er også 10.1SE en klar vinner i mine ører, den spiller med bedre bredde, like god dybde og høyde, men den er bedre på å differensiere hvor ting er i lydbildet, spesielt i dybden og bredden. 4-2 til 10.1SE.

Det at 10.1SE oppleves litt vel mørk enda tror jeg vil bli bedre med mer innspilling, og det samme gjelder dynamikk og friskhet. Det jeg er usikker på er om fortykninga i mellombassen blir borte ved mer innspilling, eller om det er et problem mellom forsterker og høyttaler/rom?

Jeg har et triks i ermet som jeg vet vil rydde opp betraktelig i mellombass omerådet. ;)

Jeg tror det dreier seg om litt mer innspillingstid før Mi 10.1SE virkelig begynner å vise muskler.

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    993
    Destiny skrev:

Dette var bra lesning, en beskrivelse av opplevde FORSKJELLER to produkter i mellom, i et system. Ikke bare ovasjoner ala "kjempebra" (som sier meg ca. null og niks)

Håper på en oppdatert vurdering også ETTER innspilling, finner dette interessant :D

Lykke til :D

PS! OT! Litt skeptisk til dette med "røraktig" begrepet (men det er nå meg. Har og har hatt masse rør, kjører 35 stk av sorten i signalkjeden pr.i dag. Har vanskelig med å finne et felles sonisk karaktertrekk for rør, mao store forskjeller ute og går). Tror likevel jeg forstår litt hvor du vil med begrepet ;)

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    RoDa skrev:
    Destiny skrev:
    Jeg har nektet meg selv fitte, fisk, flaskeøl og fantomet-blader i to uker sånn at jeg skal være ekstra gretten og kritisk! :D
    At du har vært uten fitte, fisk og flaskeøl pleier å gå greit RoDa, men at du har vært uten fantomet i helet to uker :eek: da bryter jo helvete løs da jo ;) ;D

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    bjornh skrev:
    Destiny skrev:

Jeg tror det dreier seg om litt mer innspillingstid før Mi 10.1SE virkelig begynner å vise muskler.
    Et godt innspillt produkt er alfa og omega, og jeg er ikke i tvil om at ting begynner å gå seg til nå.

Lyden er klart mer gjennomsiktig, og dynamikken begynner også å bli bedre, og fortykningen i mellombassen begynner også å avta.

Men det er ikke innspilling jeg hadde i ermet bjornh ;)

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.341
    Torget vurderinger
    1
    En joker kanskje?

-jeg skal ta en prat med Roar, spørs om ikke det skal være mulig med en SE MK. II...

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    kwil skrev:
    Destiny skrev:

Dette var bra lesning, en beskrivelse av opplevde FORSKJELLER to produkter i mellom, i et system. Ikke bare ovasjoner ala "kjempebra" (som sier meg ca. null og niks)

Håper på en oppdatert vurdering også ETTER innspilling, finner dette interessant :D

Lykke til :D

PS! OT! Litt skeptisk til dette med "røraktig" begrepet (men det er nå meg. Har og har hatt masse rør, kjører 35 stk av sorten i signalkjeden pr.i dag. Har vanskelig med å finne et felles sonisk karaktertrekk for rør, mao store forskjeller ute og går). Tror likevel jeg forstår litt hvor du vil med begrepet ;)
    Helt enig med deg at "rørlyd" er et veldig utvanna begrep kwil, men dere som har hørt god rørlyd forstår hva jeg mener med sammenligningen.

Ang dette med innspilling så er også dette et heftig debatert tema, hva skjer egentlig med et produkt etter x antall spillte timer?

Men her prøver jeg å gripe tak i spesielle ting jeg hører ved lyden, og tester de samme innspillingene ved samme volum, og det er ingen tvil i mine ører at lyden forandrer seg :eek:

Nå har 10.1SE blitt spillt på i ca 70timer, RM mente den trengte 100timer med spilling føre ting satt som de skulle, mens en del andre 10.1 eiere mener minst 200timer.

Kommer tilbake med en ny evaluering etter 100 spillte timer.

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    bjornh skrev:
    En joker kanskje?

-jeg skal ta en prat med Roar, spørs om ikke det skal være mulig med en SE MK. II...
    SE MK II :( faen ta bjornh, sett nå ikke flere griller i hue på oss andre her nå da ;)

Blir uansett meget spennende å se hva du ender opp med :)

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    993
    Destiny, la den gjerne få mere enn 100t, sikkert ingen dum ide`med 200t før skikkelig evaluering. ALT er omdiskutert i hifi, men innspilling HAR noe for seg (for de som hører nyanser i lydreproduksjon ;)). HVA det lydmessig vil bringe, se DET er mere uvisst, og ulikt fra tilfelle til tilfelle, er MIN opplevelse ;)

Følger med!

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.341
    Torget vurderinger
    1
    Destiny skrev:
    bjornh skrev:
    En joker kanskje?

SE MK II :( faen ta bjornh, sett nå ikke flere griller i hue på oss andre her nå da ;)

Blir uansett meget spennende å se hva du ender opp med :)

Å, jeg har da noen tanker om MI 10.1 SE II - jeg tror det blir en slager. ;D

Don't underestimate the dark side of the force...

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tar tilbake nesten alt det negative jeg har sagt om 10.1SE ::) nå begynner det virkelig å løsne, og den var garantert ikke så frisk, åpen og dynamisk for noen dager siden!!!!!!

Kun litegrann av fortykningsproblemet igjen i midtre/øvre bass, men er ikke noe stort problem lengre ;D

Kommer tilbake med en ny evaluering etter runda 100timer

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Destiny skrev:
    Jeg tar tilbake nesten alt det negative jeg har sagt om 10.1SE ::) nå begynner det virkelig å løsne, og den var garantert ikke så frisk, åpen og dynamisk for noen dager siden!!!!!!

Kun litegrann av fortykningsproblemet igjen i midtre/øvre bass, men er ikke noe stort problem lengre ;D

Flott, Destiny!
    Virkelig godt å høre.

Salty

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.099
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Destiny skrev:

Supert! Rekker du å runde 100 timer før tirsdag? Gleder meg til å høre på nyoppsettet ditt!
    Hørte jo bare ferske Dynaudioer sist med Creek til å drive dem.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.026
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Destiny skrev:

Se der ja, ting skjer og mannen trekker tilbake tidligere utsagn.... ;D ;D
    Sånne reiser, med innspilling av nytt utstyr, er alltid meget spennende og nye overraskelser står ofte og lurer rundt hvert et hjørne ;)
    Artig å følge deg, de skriver og forklarere oss meget godt, den skal du ha Destiny :) :)

gismo

....men nå nærmer det seg finale....altså hånball finale 8)

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.341
    Torget vurderinger
    1
    Destiny skrev:

Jeg hadde ikke trodd noe annet! 8)

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    Takk for besøket og cd platene RoDa :)

Vi fikk da blåst gjennom mye god musikk i kveld også ;)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.099
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Spøkelser i stua
    Den holografiske presentasjonen fra anlegget til Destiny er nesten skremmende! Over, under, til siden, foran og laaaangt bak er musikken servert. Blandet med den forførende "i rommet" feelingen som bare Dynaudio kan på denne måten gjør at musikken bare er der og du fokuserer på det som spilles og ikke uvensentlig støy som biler utenfor i gata eller Canal Digital tuneren som fyrer seg selv opp for å starte opptak av fruene til fruen. Oppmerksomhetskrevende og svært levende presentasjon.

Midt i smørøyet
    Et TV-program for lenge siden som også ble kalt nitti snørrunger. Ikke veldig relevant kanskje....
    Men i alle fall, midt i smørøyet hos Destiny er mellomtonen, og fader for en mellomtone. Naturlig, direkte, dynamisk, ikke overdrevet kropp, latterlig masse detaljer uten at det er påtrengende i det hele tatt og denne store brede mellomtonen er egentlig alt som er der. Kun støttet i begge ender av en naturlig topp og en naturstridig bass.

Midt oppi huet er det ingenting, bare rundtomkring
    Det er i hvert fall ingen diskantlyder der, helt sånn som det skal være på dynaudiosk manér.
    Herlig så masse detaljer som finnes uten at det låter detaljert. Alt er der og alt er servert, du bare ikke får det trøkka i trynet som en dårlig bløtkakevits. Måten mellomtonen bare fortsetter oppover på og får helt naturlige s-er, p-er, t-er f-er, inn- og utpust, sukk og stønn og spytt (følger det håndklær med dusjen?), lek over gitarstrenger, cymbaler, visper er sånn at englene stemmer i og høytiden er her!
    Gruva til ozzy var før the holy grail for stemmegjengivelse, nå er det en ny Destinysjon her! Må høres!

BaaaaAAAAaaass
    En liten streng som slår an en liten tone skaper litt hodebry hos Destiny. Det blir litt for kraftig akkurat da.
    Det er et bittelite problem som kun gjør seg gjeldende fordi alt det andre er purrfekt. Innspilling? Jeg ville sjanset på det og gitt det en to-tre mnd til før jeg hadde gjort noe drastisk.
    Bassen er i forhold til tidligere både mer nyansert og detaljert, og kanskje litt mindre fremtredende?
    Jeg tør også nevne at den ikke er av de mest slagkraftige eller konturskarpe, men for satan, det er stativhøyttalere i en stor stue vi snakker om! Det er forbi bra, bare at det er for lett å bli kritisk når alt det andre er så himmelhøyt.

Destiny uten Destiny spellær som ville helvete!
    Destiny trenger ikke savne Destiny, det er helt klart. Destiny trenger heller ikke bry seg om de som mener Hegel låter lyst og klinisk eller de som mener det må rør til for å skape magi.
    Kombinasjonen med Hegel og MI på 160ene er magisk så det holder!
    Fra sist så mener jeg at lyden har brettet seg ut alle veier, det som skjer i lydbildet er tydeligere avtegnet og låter renere. Anlegget låter mindre og spiller mer. Jeg tar meg selv i å tenke at dette er ikke avspilling, det er fremføring. Kropp på vokal er mer avhengig av innspilling, det samme med hvor fremtredende bassen er, det varierer med innspilling. Med Creek (og ferske 160er) var det en tydeligere signatur på lyden uansett innspilling. Joda, jeg likte bassen på Creek, noe mer fremtredende og tilstede i lyden men ikke like ren eller med like stor variasjon mellom innspillinger. Innsynet i mellomtonen nå er eksepsjonelt, vanvittig bra! Klarer Destiny å kombinere det han nå har med det siste i slagkraft, kall det gjerne URkraft, helt der nede så er det bare å sette opp port i oppkjørselen, perleport!!

Takk for servering, vinyl og som vanlig tankevekkende vellydende musikk.
    Han der senjaværingen hadde jeg ikke hørt tidligere og har derfor nå en vinyl og en CD i bestilling.
    Anleggene våre er nå nærmere hverandre i lyden enn de har vært tidligere, det som i hovedsak skiller nå er hvordan vi har satt de opp i stuene våre og de naturlige forskjellene som følger av det. Blir spennende å høre hva du synes her.
    Snakkes!

Rubyred

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Fredrikstad
    Spennende lesing, og velformulert som altid RoDa. :D

Destiny har lenge hatt særdeles god lyd i stua, og bytte av HT, og forsterkeri føyer seg inn i rekken av gode oppgraderinger.
    Destiny er ikke av de mest tålmodige, og har forstått at han ikke har vært førnøyd de siste ukene..

At det nå endelig svinger er godt å høre. Har lenge ment at dette oppsettet er et av de beste jeg har hørt. Bra jobba Destiny.

Må få en ny lytt i nærmeste fremtid.

/Ruby

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Må jo bare hive meg på her da :) Veldig artig og oppriktig skrevet av RoDa og jeg er sagtens enig.. Anlegget til Destiny spiller utrolig bra og viser at hans stadige små og store justeringer bringer har stadig fremover mot nye høyder.. Videre er det jo bare å si at at den forsterkeren MI 10.1 SE er en fabelaktig god forsterker.. Intet mindre ;)

Gratulerer Bjørn, nok en gang ;D

mvh
    lassemann

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.862
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Fabelaktig beskrivelse og morsom lesning RoDa. :)

/ Morten

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    Hei RoDa...

Takker for en tilbakemeldelse som gjør en stakkar nesten litt flau ::)

Men er enig i at det spiller meget bra, kun den lille dumpen rundt ca 80hz som irriterer meg litt ;)

Du fikk med deg opptaket av fruene til fruen også, godt observert og helt riktig ;D

Men en ting glemte vi å spille i går også RoDa ;) Vinyl :eek: men Hegeln presterer såpass bra at vinylen ikke er savnet, men jeg syns nå fortsatt at vinylen ligger et lite snepp over.

P.S. Ble det noe på deg i går etter uker i sølibat ;D

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    lassemann skrev:
    Må jo bare hive meg på her da :) Veldig artig og oppriktig skrevet av RoDa og jeg er sagtens enig.. Anlegget til Destiny spiller utrolig bra og viser at hans stadige små og store justeringer bringer har stadig fremover mot nye høyder.. Videre er det jo bare å si at at den forsterkeren MI 10.1 SE er en fabelaktig god forsterker.. Intet mindre ;)

Gratulerer Bjørn, nok en gang ;D

mvh
    lassemann
    Ja med MI settet i anlegget så har lyden i hvertfall ikke blitt dårligere Lassemann, og det har du sikkert oppdaget i eget anlegg hva MI produkter kan gjøre med lyden ;)

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    Rubyred skrev:
    Spennende lesing, og velformulert som altid RoDa. :D

Destiny har lenge hatt særdeles god lyd i stua, og bytte av HT, og forsterkeri føyer seg inn i rekken av gode oppgraderinger.
    Destiny er ikke av de mest tålmodige, og har forstått at han ikke har vært førnøyd de siste ukene..

At det nå endelig svinger er godt å høre. Har lenge ment at dette oppsettet er et av de beste jeg har hørt. Bra jobba Destiny.

Må få en ny lytt i nærmeste fremtid.

/Ruby
    Det lyder meget bra Rubyred, men klarer ikke helt å få til urkraften du har i eget anlegg ;)

En lytt i romjula tenker jeg vi kan få til :)

Destiny

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    Lagga skrev:

/ Morten
    RoDa er utrolig dyktig på å formulere seg Lagga ingen tvil om det ;D

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Destiny skrev:
    Lagga skrev:

/ Morten
    RoDa er utrolig dyktig på å formulere seg Lagga ingen tvil om det ;D

Helt enig! ;D
    Flott og velformulert omtale av et flott anlegg.

Salty

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du får invitere til treff på nyåret Destiny for resten av lauget i Østfold.... Det vil ikke bli gitt ved dørene, men det hadde du vel ikke regnet med heller ? ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn