Takker GismoHar ventet litt på deg.......altså Dynaudio sin tilbakekomst i Destiny`s stue...
Grattis igjen
gismo
Destiny..
|
Takker GismoHar ventet litt på deg.......altså Dynaudio sin tilbakekomst i Destiny`s stue...
Grattis igjen
gismo
Hei SOEDALKan du si noe om hva du savnet med Dynaudio Fokus 160 som du håper og oppnå med de andre alternativene du sjekker ut?
Jeg vil anta at Vienna Hayden og Dynaudio har en svært forskjellig diskantgjengivelse. Jeg har kun hørt den tidligere utgaven av Hayden, men diskantelementet ser likt ut, og jeg opplevde denne diskanten som betydelig mer kantete enn de Viennamodellene som bruker Scan-speak diskantelement. Jeg vil tro at du må opp i Mozart SE for å finne noe som kan konkurere mot Fokus 160.
Jeg hadde selv Fokus 160 og synes dem var ekstremt gode, men savnet litt åpenhet/frigjorthet. Dette fikk jeg i spann med PMC Twenty 22, men dette er nok ikke høyttaleren for alle da den er ganske dristig avstemt.
Hva synes du om Exite da?
Gratulerer! Dette er en fabelaktig løsning for musikklytting. Kvalitetsmessig kan det ligge ørlite bak de tradisjonelle, ukomprimerte løsningene, men musikktilgangen er så voldsom at det er fort at man nærmest benytter streamingtjenester hele tiden. Slik ble for min del ihvertfall og det lever jeg forsåvidt godt med.Vis vedlegget 170352 Da har også gamle Destiny tatt steget inn i fremtidenSonos nettverksspiller er på plass, og det spilles fra Wimp og internettradio
Destiny..![]()
Ja Sonos fungerer glimrende, jeg styrer det fra min HTC mobil, og lyden er bra. Utrolig mye musikk og velge fra, det kan absolutt anbefalesGratulerer! Dette er en fabelaktig løsning for musikklytting. Kvalitetsmessig kan det ligge ørlite bak de tradisjonelle, ukomprimerte løsningene, men musikktilgangen er så voldsom at det er fort at man nærmest benytter streamingtjenester hele tiden. Slik ble for min del ihvertfall og det lever jeg forsåvidt godt med.Vis vedlegget 170352 Da har også gamle Destiny tatt steget inn i fremtidenSonos nettverksspiller er på plass, og det spilles fra Wimp og internettradio
Destiny..![]()
Jeg benytter ikke sonos selv, men fikk oppleve et oppegående sonossystem tidligere i år hos en kompis. Makeløst å kunne styre både wimp og spotify fra samme enhet. I tillegg var det jo brilliant å styre hvilket rom/lydenhet som skulle spille. Alt dette kontrollert fra en ipone.
Gratulerer med "nye" Focus 110. Nydelige små HT.Sirkeln er sluttet, nå skal Focus 110 stå her i maaaange år fremover
Destiny..![]()
M....... Skeptisk......Hei Rubytakker og bukker! Men denne gangen skal de få stå, nå har jeg rota bort Focus 110 2 ganger før, og savna dem begge gangene!
Destiny..![]()
Bilder!?Da blir det jul i stua i år også, Dynaudio Focus 110 i lekker rosewood utførelse er endelig tilbake og står trygt på sine Target R4 stativer!
Griselekkert
Destiny..![]()
Gratulerer!Da blir det jul i stua i år også, Dynaudio Focus 110 i lekker rosewood utførelse er endelig tilbake og står trygt på sine Target R4 stativer!
Griselekkert
Destiny..![]()
Luringen. La ut gamle bilder du...
/Ruby![]()