De spiller som de ser ut. Fantastisk...De høyttalerne er rett og slett dritlekre Bjørn!
mvh
lassemann
Hei lassemann ja de er virkelig lekre, det var en grunn til at jeg ønsket de tilbake, men først og fremst er det den i mine ører utrolige lyden diisse småtassene troller frem som er helt fantastisk forførende.De høyttalerne er rett og slett dritlekre Bjørn!
mvh
lassemann
Du må nok snart ta deg en tur igjen morten
Flotte bilder RoDa, og du er like flink med tastaturet Kjempegøy og lese dine artige komentarer. Men ikke si noe til han derre haldensern om at du har oppdaga kabelproblemet da .-)Vinylsnurre som snurrer vinyl
Vis vedlegget 244931
Elektronikkstabel med vinyl som ikke knitrer eller skurrer, Hegel som ikke er klinisk og MI som ikke låter mørkt og innelukket.
3 fordommer knust i en og samme stabel, ikke verst Destiny!
Vis vedlegget 244933
At diskantplaten er like bred som basselementet røper sitt om at dette ikke er store boksen. Skoesker for barne- og damesko...?
Vis vedlegget 244934
Likevel har Destiny valgt å tette bassporten som kanskje kunne gjøre at liten tass spiller litt bass. Rabla for'n?
(Her vises også kabelproblemet helt tydelig)
Vis vedlegget 244937
Mye spøk, lite revolver. I'll be back
Skal vel trø varsomt nå trur je, og kanskje itte blande mæ inn for mye.....Flotte bilder RoDa, og du er like flink med tastaturet Kjempegøy og lese dine artige komentarer. Men ikke si noe til han derre haldensern om at du har oppdaga kabelproblemet da .-)Vinylsnurre som snurrer vinyl
Vis vedlegget 244931
Elektronikkstabel med vinyl som ikke knitrer eller skurrer, Hegel som ikke er klinisk og MI som ikke låter mørkt og innelukket.
3 fordommer knust i en og samme stabel, ikke verst Destiny!
Vis vedlegget 244933
At diskantplaten er like bred som basselementet røper sitt om at dette ikke er store boksen. Skoesker for barne- og damesko...?
Vis vedlegget 244934
Likevel har Destiny valgt å tette bassporten som kanskje kunne gjøre at liten tass spiller litt bass. Rabla for'n?
(Her vises også kabelproblemet helt tydelig)
Vis vedlegget 244937
Mye spøk, lite revolver. I'll be back
Destiny..
Da skjønner je, tjuvtriks altsåNeida, gismo. Tror dette er merkevare, Chord eller no, men ikke dyre saker. Det rare er at jeg synes de anleggene med billige kabler har en tendens å låte aller best. Så nå har jeg billige kabler på vei i posten. Destiny er praktisk og har ene kabelen en runde ned i kjelleren for kjellerdyp bass før den kommer opp igjen bak høyttaleren.
Konsentrer deg og bestem deg for for ei dame du!!!Disse småtassene skal stå i detta oppsettet så lenge de er i live og jeg er oppegående ja
Destiny..
Ja de damene duKonsentrer deg og bestem deg for for ei dame du!!!Disse småtassene skal stå i detta oppsettet så lenge de er i live og jeg er oppegående ja
Destiny..
Nei, det ernte høttalerær han er gravid med, ampær derimot......Ni måneder siden sist, og du er ikke gravid med nye høyttalærær? 8)
Støttes, om du skal noe sted, snu deg heller andre veienGratulerer med "the final amp" 8)
Ikke tenk på Elac når du spellær på Dynaudio, to forskjellige skoler trur eg
. Tja si ikke det du old Buddy,tror nok den Elacen er ultra oppløst og en høyttaler som vil overraske. ;-) DestinyGratulerer med "the final amp" 8)
Hvilken vei er det da gismo ?Støttes, om du skal noe sted, snu deg heller andre veienGratulerer med "the final amp" 8)
gismo
. Nope RoDa, har hatt veldig mye rart, men ikke disse Bowersene her ;-)Har ikke du hatt B&Wene?
Cremona er fint, men vet ikke om det er 110magi.....?
Hehe...at den er ultra oppløst betviles ikke og den vil sikkert overraske også, ingen tvil om dette. Tja si ikke det du old Buddy,tror nok den Elacen er ultra oppløst og en høyttaler som vil overraske. ;-) DestinyGratulerer med "the final amp" 8)
Skjønner godt at disse frister, Elac er gode saker8)Disse frister veldig da ������ Vis vedlegget 293290