TAS
Hi-Fi freak
Gratulere Vermin med flott bikkje...godt du ikke kjøpte deg en sånn....grisehund ;DVermin skrev:Nye vaktbikkja for bondebassen 8)
mvh,
tas
Vedlegg
-
88.2 KB Visninger: 1.701
Gratulere Vermin med flott bikkje...godt du ikke kjøpte deg en sånn....grisehund ;DVermin skrev:Nye vaktbikkja for bondebassen 8)
Nå også i 230V versjon...!Vermin skrev:Her er dingsen som kom på fredag, en stykk monoblokk av typen Thor Audio TPA-30.
Men jeg mangler senterkanalen for og nytte den ENE :-X
Cobra2 skrev:Nå også i 230V versjon...!Vermin skrev:Her er dingsen som kom på fredag, en stykk monoblokk av typen Thor Audio TPA-30.
Men jeg mangler senterkanalen for og nytte den ENE :-X
8)
Arne K
Da må du ha tunet resten av anlegget for at de skal spille slik, for her trøkker AN\E noe helt infernalsk.. Nesten RF-serie nivå..ssm skrev:Alt <B ville jeg gått for.......
an/e er definitvt ikke noe metal-høyttaler av rang.....
For min trio-jazz derimot er de flotte...rom og smak altså.....spiller inn her.
Hva med ett par BD-desgn tårn Vermin.....?? ;D
4x18" på hver side,..... ;D ;D
mvh Espen
JeppShadow skrev:HØØØØØØY.
Er det liv i Onkel Thor ???
ThxGago skrev:grattis, vermin.
noen ord om lyden, eh?
Det skal være sikkert og visst, men det de er hørbart i slektGago skrev:auk.
la de gå seg til litt, kanskje gjøre noe med den høye gainen... så løsner det nok.
skal uansett litt til å få samme wow som med preampen, da.
Jess, det grer seg til 8)SannaX skrev:Det lover godt??
Støynivået er nå på linje med VTL'en, nesten tyst.Gago skrev:fått fjernet litt støy?
speller bra?
åssen er de sammenlignet med vtl'n?
Håper detGago skrev:glimrende at du har klart å fjerne støyen.
blir nok zupert, detta.
prnesse skrev:2 eller 4 bein?
Og nå hadde det vel gjort seg med noen bilder av ampene etterhvert. Ikke mye bilder å se på hos fabrikanten synes jeg.
Hehe ja det ser ikke verst ut om jeg må si det selvJanR skrev:Jævla kule de blokkene
Mobbet Gago ille når han hadde pre'n men må innrømme at det ser faktisk bra ut.
Hva slags rør har du i blokkene ?
/jan
Har noen SED liggende sjøl, ikke noe vits å sende de til deg daVermin skrev:Hehe ja det ser ikke verst ut om jeg må si det selvJanR skrev:Jævla kule de blokkene
/jan
Røra er Mazda ECC82, RCA 12BH7 og SED EL34. Må vel rulle litt med tida tenker jeg
Kan kjøre det meste her etter som jeg har forstått, har noen JJ KT77 liggende som jeg har brukt i VTL'en. Blir vel og prøve de etterhvert....jeg må kjøpe inn noen 12BH7 og ha i reserve iaf.JanR skrev:Har noen SED liggende sjøl, ikke noe vits å sende de til deg daVermin skrev:Hehe ja det ser ikke verst ut om jeg må si det selvJanR skrev:Jævla kule de blokkene
/jan
Røra er Mazda ECC82, RCA 12BH7 og SED EL34. Må vel rulle litt med tida tenker jeg
Tror ikke jeg har noen andre brukelige 34 rør.
Går det å kjøre KT77 i de ?
/jan
Da har du litt å holde på med utover sommerenVermin skrev:Kan kjøre det meste her etter som jeg har forstått, har noen JJ KT77 liggende som jeg har brukt i VTL'en. Blir vel og prøve de etterhvert....jeg må kjøpe inn noen 12BH7 og ha i reserve iaf.JanR skrev:Har noen SED liggende sjøl, ikke noe vits å sende de til deg daVermin skrev:Hehe ja det ser ikke verst ut om jeg må si det selvJanR skrev:Jævla kule de blokkene
/jan
/jan
Huff ja, for en skjebne ;DJanR skrev:Da har du litt å holde på med utover sommerenVermin skrev:Kan kjøre det meste her etter som jeg har forstått, har noen JJ KT77 liggende som jeg har brukt i VTL'en. Blir vel og prøve de etterhvert....jeg må kjøpe inn noen 12BH7 og ha i reserve iaf.JanR skrev:Har noen SED liggende sjøl, ikke noe vits å sende de til deg daVermin skrev:Hehe ja det ser ikke verst ut om jeg må si det selvJanR skrev:Jævla kule de blokkene
/jan
/jan
Grats igjen unge mann, håper du får mange gode timer fremover med ampene.
/jan
Ikke si det til noen, men jeg tror det er gamle mini morris felger :kjoenik skrev:Tøffe monoblokker!
;DJanR skrev:Ikke si det til noen, men jeg tror det er gamle mini morris felger :kjoenik skrev:Tøffe monoblokker!
;D
/jan
http://www.thoraudio.com/thor.htmemotikon skrev:Grattis med spesielle, men fine blokker.
Specs?
Det er biasjusteringen ja.prnesse skrev:Ja, gratulerer med spesielle saker fra USoA.
Hva er de 2 messingknottene til som er på topplokket?
Hvor stilles bias på røra?
Synes jeg ser en Thor sak til på det øverste bildet nede til venstre. Hva er det?
Selges Thor produkter bare rett fra produsent?
Hehe morsomt bilde av Dr.House ;DJanR skrev:http://www.thoraudio.com/thor.htmemotikon skrev:Grattis med spesielle, men fine blokker.
Specs?
Litt info der vil jeg tro.
/jan
Takker.Vermin skrev:Hehe morsomt bilde av Dr.House ;DJanR skrev:http://www.thoraudio.com/thor.htmemotikon skrev:Grattis med spesielle, men fine blokker.
Specs?
Litt info der vil jeg tro.
/jan
Lite specs der også, finner kanskje noe ved og google det.
De er på 30w og låter bra, mer trenger en ikke vite lissom ;D