Takk for besøket H.R, meget hyggeligH.R skrev:Takker for lytter mister. Dette må sies å være bra gitt. Skjelden følt Nick Cave's nærhet som i dag gitt og det var å få ståpels av.
Hadde H.R med seg lederen for inkvisasjonen ?Vermin skrev:Takk for besøket H.R, meget hyggeligH.R skrev:Takker for lytter mister. Dette må sies å være bra gitt. Skjelden følt Nick Cave's nærhet som i dag gitt og det var å få ståpels av.
Glugg Glugg Glugg! ;DJanR skrev:Gutt som har kost seg glugg ihjel den siste uka skjønner jeg ;D
/jan
;D ;D ;DJanR skrev:Etter utrykket å bedømme så ser det ut som noe som min bestefar lagde i sin tid :
;D
/jan
Imsdal?Vermin skrev:Glugg Glugg Glugg! ;D
Gjett hva jeg drekker her'a? ;D ;D ;D
Ja vi plukker alltid opp jentene som faller, men gutta skal kvestes og holdes nede ;Dprnesse skrev:Datteren min kom hjem i går med skrubbsår etter fall i mosh-piten. Men hun ble "plukket" opp hver gang hun falt sa hun. Hva er det det andre het nå igjen... "Wall of death"? Det syntes hun også var stilig.
Stilig ølkrane på bildet over. :-*
Men "bobilen" så litt kort ut. Må vel ligge i fosterstilling der, men etter hjemmebrenten er vel det stillingen som gjelder? ;D
Eller, kanskje ikke vant å drikke sterke saker... ;DJanR skrev:Etter utrykket å bedømme så ser det ut som noe som min bestefar lagde i sin tid :
;D
/jan
Urinterapi?Vermin skrev:Gjett hva jeg drekker her'a? ;D ;D ;D
Tusen Takk for det Ceroxolceroxol skrev:Jævlig fet tråd! Historien i #864 var fornøyelig lesning..
Urinterapi?Vermin skrev:Gjett hva jeg drekker her'a? ;D ;D ;D