Det er ikke mye støtte og få, men svart arbeid for snekkere er det nok av ??? ;DHCS skrev:Utrolig hvilke støtteordninger det har blitt for bønder for tiden... ;D... Men dette ser konge ut A
Tidenes Sommerferie, med påfølgende "TIDENES OVERTID" både før og etter. Men egen kokk med mat når man måtte ønske. Oh Lord!gut_man skrev:Har overtalt Vermin til å legge det neste strategimøtet ombord på en sånn;
Ting bør stå i forhold til hverandre Turen går til St.Maarten og farvannet i det nordvestlige Karibien. Fantastisk morsomt å få reise på ferie med en alliansebroder med sammenfallende interesser; damer, børst, musikk og haifai... Tror maten blir helt grei også Verm
;DVermin skrev:Tidenes Sommerferie, med påfølgende "TIDENES OVERTID" både før og etter. Men egen kokk med mat når man måtte ønske. Oh Lord!
Er enig i estetikken ang teppet, men samma fan. Lyd i fokus ;DCanales skrev:heldekkende teppe er bra for lyden, mindre bra for estetikken imo.
forøvrig liker jeg malt gips bedre enn trepaneler på veggene.
både lydmessig og estetisk.
Vermin skrev:Er enig i estetikken ang teppet, men samma fan. Lyd i fokus ;DCanales skrev:heldekkende teppe er bra for lyden, mindre bra for estetikken imo.
forøvrig liker jeg malt gips bedre enn trepaneler på veggene.
både lydmessig og estetisk.
Teppet kan røskes lett vekk den dagen jeg blir drittlei.
Hvordan opplever du malt gips kontra andre saker? Har vært borti Huntonit plater på veggene før og det er døden
Se øverst i innlegget nå...... :bjornh skrev:Hva kalles det der??
Jævlig bra Verm Imponert.Vermin skrev:Ikke skjedd noe inni hølet nei, der skjer det ikke stort før økonomien har stabilisert seg igjen. Nybygg er forbanna dyrt
Men ble det ikke tøft vel?
Jeg tror det heter ringvær.Canales skrev:blitt kjendis og greier, ja.
rykket vel fra distrikstbefrukter opp til überdistriktsbrefukter da, tenker jeg.
Var i det minste nyklyppte! ;Dprnesse skrev:Du konne jo kledt deg litt opp når du fyssta kom i aviså.
;D
hehe nei, jeg vil helst ikke stå frem i lokalavisa som en gjøk som har brukt hundrevis av tusen på stereo med planer om og bruke like mye på ett egna rom. Det får holde med de dømmende blikka etter 7mill i fjøsinvesteringlaidback skrev:Det sto ingenting om det nye lytterommet i avisa?
Åneineineinei, det får tas på sikt over vinteren. Blir kostbart når det skal gjøres orntliJanR skrev:Gratulerer så mye
Rommet ferdig au ?
/jan
Ser denVermin skrev:Åneineineinei, det får tas på sikt over vinteren. Blir kostbart når det skal gjøres orntliJanR skrev:Gratulerer så mye
Rommet ferdig au ?
/jan
Ikke noe stress, komme deg i ordning først.Vermin skrev:Hehe jeg lover ingenting. Men det er det jeg håper på, får vi først se om jeg overlever disse neste ukene. Må bo i fjøset fremover, kuer er dumme som spett. Må følge de 24\7 så de gjør som de skal
Kjerringa påstår de er kloke, kuene.Vermin skrev:Hehe jeg lover ingenting. Men det er det jeg håper på, får vi først se om jeg overlever disse neste ukene. Må bo i fjøset fremover, kuer er dumme som spett. Må følge de 24\7 så de gjør som de skal