Det Verminske hjem

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Minutten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Antall liker
    3.383
    Torget vurderinger
    4
    Ja det ser slik ut og har vist Origin Live også, men for en amatørmessig webside ikke mulig å finne noe info eller priser.

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Lytteposisjon i stua, tidligere har jeg nærmest ommøblert stua ett par ganger i uka for og komme inn foran stueannlegget når kona er på vift. Sakkosekk av beste sort er en fantastisk løsning, både for pappa og vesla som digger den. Nå kan vi ligge og slenge oss i alle slags posisjoner og høre på platene mine og hennes. (Ja, vesla på 2.5år har allerede en platesamling på 4)

Vedlegg

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.914
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hehehe, jeg har en (rød) Fatboy. Kanskje jeg skal prøve ut dette fremfor å dytte frem/tilbake lenestolen hver gang det skal lyttes? Blir snart dype spor parketten av det...Men blir ikke det litt lavt da, Vermin????

Har samme sekk som her, men dama som sitter i den er ikke min. ikke tror jeg vi har samme musikksmak heller, så det er like greit å ikke dele sweetspot'en med henne :p
    fatboy-rd-fatboysverigese_31950569.jpg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hehehe, jeg har en (rød) Fatboy. Kanskje jeg skal prøve ut dette fremfor å dytte frem/tilbake lenestolen hver gang det skal lyttes? Blir snart dype spor parketten av det...Men blir ikke det litt lavt da, Vermin????

Har samme sekk som her, men dama som sitter i den er ikke min. ikke tror jeg vi har samme musikksmak heller, så det er like greit å ikke dele sweetspot'en med henne :p
    Vis vedlegget 333533
    Helt sikker i din sakk....:rolleyes::cool:

gismo

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Grattis med bursdagen (et par timer på etterskudd) her inne også M8!

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    No worries vinagunner, den er innafor høydemessig. Slenger meg somregel horisontalt uansett og bryr meg sjelden om og på død og liv treffe sweetspot. D E SÅ DEILI var det en smartass som sa en gang, Skål 😎

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Been a while, er bare få uker fra og endelig få flytta til gards etter 8år med intens kjøring til alle døgnets tider og til alle slags rare ærend. Alkoholmengden har vært deretter og jeg ser frem til en alkoholisert førjulstid. Selve jula blir nok en edruelig affære da min utkårede valgte og "ta" den 10.April.
    Med en drektig samboer, prinsesse på snart 3år blir det fort litt lite hifi-sysling. Synd, men vi går bedre tider i møte etter flytting da jeg lett kan parkere bilen og spasere ut i lytterommet for en omgang og to med plater, vin og sang.

Monofilien avtar ikke, det er utrolig gøy og samlingen med virkelig gode monoskiver vokser fort.
    Selv om AT33Mono er en knakanes god pickup til prisen får man hva man betaler for i dette segmentet også. Dorian Mono med woodshell i Dynavector 505 er virkelig er fantastisk musikkmaskin.
    DSC_0015.jpg

DSC_0014.jpg

soa

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    983
    Torget vurderinger
    18
    Lekkert med Dorian mono Vermin. Liker stereoversjonen veldig godt, så dette er nok strålende. Ser frem til pakken din ankommer så jeg også får testet litt monoplater med kurant PU...

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Pakken er underveis SOA, jeg sendte den onsdag så med litt flaks kommer den i dag eller imorgen! Ser frem til intrykk :)

Tok en sjangs og kjøpte meg en pen ProJect 9CC tonearm for en stund siden, den har ligget i esken og ventet på ett prosjekt. Tiden flyr og prosjektet lot vente på seg så da var det for galt og la deg ligge ubrukt.
    Frem med drillen!
    Laget ett hull som er omgjengelig med både Linn standard og Jelco standarden på hhv. 212 og 214mm.
    Armen er rasende billig, iallefall om man får tak i den på bruktbørsen. Dessuten presterer den langt over hva man kan forvente, for tiden med Colibri LW men jeg har lyst på en skikkelig god MM pickup på sikt. Må bare lese meg litt opp på hva som skal være "The Shit". Noen råd her?

DSC_0021.jpg
    DSC_0023.jpg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Med gården stående under vann sendes noen varme tanker til vermin og familien. Håper skadene ikke er for store og at ting snart er tilbake i normalen igjen!

vermin.jpg

Sist redigert:

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Var i kontakt med Vermin i formiddag. Da hørtes det veldig dramatisk ut. Nå tror jeg at han har fått evakuert deler av buskapen til en nabo med tørt fjøs. Skulle ønske jeg kunne si at jeg hadde vært og hjulpet ham hele dagen, men det er ingen mulighet å komme til. Bildet taler for seg selv. Krysser fingrene for at mesteparten av kyra er berget og at mye av det materielle lar seg tørke.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det ser ikke bra ut. Leste de måtte flytte alle kyrne. Skikkelig katastrofe. Godt anlegget står høyt, om ikke annet.

vermin2.jpg

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.309
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Det såg veldigt dramatiskt ut på Tv2 nyheterne, det var vel Vermin som blev spurt/intervjuet der? Håper dette går bra for er!

Mvh

D

Dåbbel J

Gjest
    SMSet med ham igårkveld, da ble det øst vann ifra nyhuset og fjøs, trist som faan :(:mad:

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.573
    Torget vurderinger
    27
    Nei, og nei. Dette er jo helt katastrofe. Føler med deg Vermin, dette var trist å se. Håper det går så godt det kan og at alt som ikke kan dekkes av forsikring er uberørt!

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    fy faen...

hang in there, verminski!

JoHoo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Antall liker
    4.167
    Torget vurderinger
    16
    Håper alt er i orden med dyr og folk. Føler med dere i det der helvete. Lykke til videre!

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    [video]http://www.tv2.no/a/7752882?referral=tv2v[/video]

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.697
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    14
    Fanken Vermin, detta här var triste grejer:( krysser fingrerne här i från.

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Huff og huff.. Dette her var trist lesning. Håper de neste dagene blir lettere. Dette er tragisk for de som rammes..

mvh
    lassemann

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Huff, for en katastrofe, dette var virkelig triste greier. Håper folk og fe kommer seg helskinnet gjennom dette.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Uff! Dette er jo helt hinsides fortvilelse. Krysser alt som krysses kan for at dette blir ordnet på beste mulige måte og at det går bra med alle involverte!

SannaX

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Antall liker
    204
    Torget vurderinger
    1
    Oj,oj, dette var tragiske nyheter! Krysser fingrene!

ivarlo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    596
    Torget vurderinger
    3
    Oj, det var trist lesning. Håper det går bra med folk og fe!

Horny

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Antall liker
    1.460
    Torget vurderinger
    5
    Vi får bare krysse fingrene for at det har gått så bra som man kan håpe på under de rådende forhold. Fortvilet situasjon.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.963
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    hei
    forferdelig situasjon
    håper du får all nødvendig hjelp og støtte i opprydningsarbeidet
    mvh
    Leif

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Off dette var trist lesing synes jeg så dette på nyhetene , håper virkelig folk stiller opp for deg og helper til , har jeg bodd i nærheten har jeg stilt opp for og hjelpe , håper alt ordner seg til slutt er utrolig hva vann kan ødelegge.

Imagine

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn