Tusen hjertelig takk for alle bekymringsmeldinger, gode ord og hilsener. Til de grader rørende lesning.
Det vi har vært igjennom har vært ett helvete, det har vært beinhardt. Fysisk men mest psykisk har dette tæret på og jeg har fått mye hjelp i arbeidet av folk med bedre evne til og holde hodet kaldt enn megselv som stod midt oppi dramatikken.
Min fantastiske høygravide kone har tatt seg godt av meg og fått med nedpå sofaen noen kvarter innimellom så jeg ikke skulle møte veggen totalt.
Mediahysteriet har vært stort, men jeg har til en viss grad satt pris på at de var villige til og vise hvor forferdelig vanskelig arbeidet var. Dyr, da spesielt i 1meter vann, er ikke enkle og flytte. Tusen takk for alle meldinger, telefoner og lykkeønskinger. Enden er ikke nådd, nå er det fortsatt ett kaos av telefonsamtaler, avtaler og møter med forsikringselskaper og skadebegrensningbyråer for og få dette så greit som vi kan. Hele kjelleren i huset i flyttet inn i for en måned siden må totaltrenoveres, det stresser meg mest om dagen da det om få strakser skal skje en fødsel.
Dagens gladsak:
Kronprinsen f?r se flomskadene - NRK Rogaland - Lokale nyheter, TV og radio