Nå må jeg ned i kjellerstua å sjekke om du har stjålet Jelco armen min VerminMens man spiller inn The Aiwon.......som forøvrig kommer seg noe skikkelig for tiden. Sålangt kan jeg melde om den mektigste bassoplevelsen sålangt i den Verminske Residens.
Jeg er glad i gode MM pickuper, det er ett spesielt driv i enkelte, spesielt de japanske er strålende. Her er Grace F-9F i strøken utgave montert i en Jelco-750DB. Godeste MI mirakel Peter Ledermann elsker denne og tilbyr ny stift i ett limitert opplag med nålefane av rubin. (noen som har prøvd?)
Jelco-uppgraderingar fölges med spänning Vermin!Jøsses! Så det er flere som har Jelco armer her inne altså? Jeg som trodde det var sjeldne greier
Spøk til revolver, man skal lete lenge etter mer "bang for the buck" i hifi-universet. Jeg har kostet på meg kragen fra Ammonite sålangt. Det er fristende og prøve noen flere "oppgraderinger" på den
Sjeldne som hønsetenner disse Jelco armene hehehe....Jøsses! Så det er flere som har Jelco armer her inne altså? Jeg som trodde det var sjeldne greier
Spøk til revolver, man skal lete lenge etter mer "bang for the buck" i hifi-universet. Jeg har kostet på meg kragen fra Ammonite sålangt. Det er fristende og prøve noen flere "oppgraderinger" på den
Skulle da bare mangle! Acoustical Systems pickupene fortjener virkelig og bli satt på kartet, Aiwon er ett prismessig kupp ift feks Atlas.Takk for at du tok deg bryet med å skrive en rapport om hva du opplevde - jeg hadde ikke forventet at du skulle det, så det satte jeg pris på.
Det sammenfaller også med mine egne opplevelser jeg har hatt med denne pickupen.
mvh
Tom E.
Godt spørsmål, jeg vet svært lite om prosessen og produsenten. Jeg vet bare at det er laget i Spania og kostet altfor lite ift hva det faktisk burde være verdt. Utrolig flott håndverk og en kjempejobb med lakkering.Gratulerer! Det så strøkent ut. Har du mer info. Produsent, pris osv.
GunnarS
Ja måtte rydde plass i racket til noen analoge bokserdu solgte dacn ja?
flott og ryddig oppsett
hvordan liker du Air Tight 211?
mangler det ikke en Studer på langveggen der?
mvh
Leif
Takk i lige måde HC!Få noen close ups av 211? Artige rør det, og tror deg på beskrivelsen din A. Ha en fin påske med mor, barn, stut og kyr
Trasig ja, men det tar vi igjen. Låvedøra er for det meste åpenVeldig ergerlig at vi måtte avlyse
Vi får satse på en forsommersession eller noe.
God påske!
På ett vilkor, du blir med som co-pilot!Cross, du må kjøpe deg en EMT og starte Banana Airlines!