riktig prioritering imoGroundsound solgt, Garrard PSU on the way
Julebord i fjøset kveld, ha en finfin kveld!
Det ble Classic Turntable Company sinGrattis! Villen PSU är det? (Du har säkert linket till den tidigare i tråden)
Ah, et tilbud som er ytterst vanskelig å si ja til!Jeg kan synge den inn for deg på Masterbater tape
Kan jeg koreJeg kan synge den inn for deg på Masterbater tape
Kanskje sjakkbrett byttes ut med vaskebrettSkuffa over din manglende sans for detaljer Slukster. At det var vomma mi du skulle henge deg opp i når Vermin har satt fram advent staken foran pub-anlegget... Sjakkbrettet skal forøvrig jevnes over nyttår
Det er Vermins omtalte advent stake. Den er en del av hornalliansens opptaksprøver. Vi har mye morro med hangarounds og prospekter som gjennomgår de merkverdigste prøver for å bli tatt opp som medlemmer. Stakens rolle er desverre ganske hemmelig og bildene fra ritualene med den sømmer seg desverre ikke på dette forum.
Godt nyttår!hmm - ud fra hvad det ser ud som tvivler jeg på at jeg vil optages i den 'klub'
Det er Vermins omtalte advent stake. Den er en del av hornalliansens opptaksprøver. Vi har mye morro med hangarounds og prospekter som gjennomgår de merkverdigste prøver for å bli tatt opp som medlemmer. Stakens rolle er desverre ganske hemmelig og bildene fra ritualene med den sømmer seg desverre ikke på dette forum.