Du har vel laget en sikkerhetskopi i tilfelle den originale ikke kommer fram til mottaker? Sånn for sikkerhets skyld...her går det i tape med Nat King Cole jeg skaffet for en kontakt i USA
utrolig flott studiolyd fra 1965
Har blitt litt lite hfs på meg siste årene ja.Takk Karl! Sjeldent syn, hyggelig
Honky-Tonk!Honk honk....intet svar å få i medlemstråden med bilde, så da prøver jeg her.
Tørr man spørre hvor herren har fått fatt i T-skjorta med Magma han har ikledd seg på "Horny"-bilde som figurerer i Stereo+?
Det er et av mine favoritt orkester fra hine hårde dage.
Akkurat, men det var vel neppe orginalbesetningen som spilte opp til dans med sin blyinnsmelta lokomotiv jazz.Honky-Tonk!Honk honk....intet svar å få i medlemstråden med bilde, så da prøver jeg her.
Tørr man spørre hvor herren har fått fatt i T-skjorta med Magma han har ikledd seg på "Horny"-bilde som figurerer i Stereo+?
Den kjøpte jeg på konserten deres i Drammen høsten 2015, strålende show!
Kult at du liker Magma Power!
Akkurat, men det var vel neppe orginalbesetningen som spilte opp til dans med sin blyinnsmelta lokomotiv jazz.Honky-Tonk!Honk honk....intet svar å få i medlemstråden med bilde, så da prøver jeg her.
Jeg snublet vel over Magma et sted mellom 1980-82, og satte i gang en intens jakt på vinyl skattene deres.
Jeg har det hele fra 1970, debuten med dobbel LP på Philips frem til skiva Merci (1982) på orginal vinyl.
Bandets opprinnelse, ide og utførelse gjorde meg jo bare ugjenkallelig nysgjerrig, og etter hvert avhengig.
Det tok 4-5 år før jeg fikk tak i 1001 centigrades. Min daværende kjøreste snublet over et eksemplar på jobbreise i Paris.
Jeg jobbet godt med å komme inn i deres musikalske univers som ikke er for sarte sjeler som kun sysler med nedtonet trio jazz.
Skivene er låst ned i hvelvet
Takk for tips, skal etterfølgesAberdeen er flott. Har vært der mange ganger. Husk en tur på "Kjærka" og bestill "7 deadly sins"
Roy
Jeg snublet vel over Magma et sted mellom 1980-82, og satte i gang en intens jakt på vinyl skattene deres.
Jeg har det hele fra 1970, debuten med dobbel LP på Philips frem til skiva Merci (1982) på orginal vinyl.
Bandets opprinnelse, ide og utførelse gjorde meg jo bare ugjenkallelig nysgjerrig, og etter hvert avhengig.
Det tok 4-5 år før jeg fikk tak i 1001 centigrades. Min daværende kjøreste snublet over et eksemplar på jobbreise i Paris.
Jeg jobbet godt med å komme inn i deres musikalske univers som ikke er for sarte sjeler som kun sysler med nedtonet trio jazz.
Ikke originalbesetning, men med Vanders med stikkene var det ikke ett kjedelig øyeblikk!
Sjekk forresten ut soloskiva "Infernal Machine" av Jannick Topp om du liker Magma.
Jeg er tre skritt foranAkkurat, men det var vel neppe orginalbesetningen som spilte opp til dans med sin blyinnsmelta lokomotiv jazz.
Ikke originalbesetning, men med Vanders med stikkene var det ikke ett kjedelig øyeblikk!
Sjekk forresten ut soloskiva "Infernal Machine" av Jannick Topp om du liker Magma.
Takk for platetips
Den i sin tid spinnville hardtarbeidene bassisten Jannich Top i munkekutte på scenen mot slutten av 70-tallet og begynnelsen av 80-tallet glemmer man ikke så lett. Første sporet på den doble live skiva (avskjedskonserten) fra domen i Paris i 1980 er vel noe av det raffeste Jannick Top har lirt av seg i mine ører
Da skal du få et platetips tilbake av meg. Min favorittbassist Tony Levin har i et sideprosjekt gitt ut Stick Men - Prog Noir sammen med 2 andre ikke helt ukjente herremenn. Den vil nok falle i smak.
At Christian Vander kunne og kan spille på slagverk betviles ikke.
Som "gammel" trommis vil du kanskje ha glede av jazzrock kvalitetsskive Gong - Gazuse fra 1976.
Trommeslager Pierre Moerlene er ikke helt bort han heller.
Spor 3 er ren magi.
God tur til Aberdeen!
Ka du syns om den ?MQA in the house.
Mytek Brooklyn på lån fra Moiz Audio. For ett kinderegg, jeg bare håper den låter bra.
Den var god den, manglet litt luft og åpenhet ift dCS på vanlige Redbook og DSD men MQA var jo et ganske hyggelig bekjentskap.Ka du syns om den ?MQA in the house.
Mytek Brooklyn på lån fra Moiz Audio. For ett kinderegg, jeg bare håper den låter bra.
mvh Kai
Jada cross, jeg selger aldri hovedspilleren, de andre er bare restaureringsprosjekterSå du har en 401 fortsatt? Det hade inte jag fått med mig. Läckra produkter Vermin!
Hus uten Garrard er verken hjem for folk eller fe!
To inn og to ut, men de har samme signal på L og R.Deilig!
Inngang for høyre og venstre kanal eller kun én? Utgang for to går jeg ut fra.
Miyajima er solide greier med strålende lyd, Shilabe med passende trafo som nå står hos Opeth er helt fantastisk og er langt fra parfymepriset. Zero er en annen ballgame, jeg annbefaler monopickupene deres i aller aller høyeste grad!Gratulerer! Spennende og høre hvordan denne kommer til og fungere hos deg. Hos Fosse hørte jeg Shilabe. Gjorde et dypt intrykk. . .Enestående bra produkter.
Grattis igen Vermin!
Är det någon på hemmaplan som säljer dessa? Eller må man ut i den vide värld?
Beste siden Electric Castle? Fytterakkern!
Vis vedlegget 437604