Noen som har litt ømme tær her?
Fra Devialet sin "help site"
https://help.devialet.com/hc/en-us/articles/203402711-Beta-version-of-Devialet-AIR-White-noise-
Jeg hadde de 2 første versjonene av Devialiet, men ble lei alle barnesykdommene.
Ser ut for meg som at mange av de samme sykdommene fremdeles ikke er løst, siden jeg ikke ønsker og være beta tester for produkter under utvikling venter jeg til alt fungerer.
Da ser jeg ikke vekk i fra at jeg prøver Devialet igjen. I mellomtiden koser jeg meg med mine PA produkter som både låter bra og fungerer 8)
Yep,- det kan du bande på
.
Men lad os prøve at holde det lidt saglig her:
a. for at få den bedste oplevelse av Devialet forsterkene er man nød til at sette sig lidt ind in i hvad, som har indvirkning på resutatet og lydgengivelsen.
Vedrøende Wifi overførsel bør man laste ned et Wifi overvågnings program a la Insider for at finde de/ den kanal som der er minst: brugere, overlab, støj, samt rusk som remote kontrolerte garage porte, tyveri alarmer, ect. , da 2,4 båndet sliter lidt med bånd breden i forhold til antal brugere.
I praksis taler vi om at der er kun 3 kanaler som er ret at bruge for ikke at skabe overlab( 1, 6 og 11).
Gør ut fra at vi kan være enige om at det er første forusetning for at få et bra resutat?
Her sov nok Devialet lidt i timen da de konstruerte forsterkerne sine, da de valgte at instalere et 2,4 båndet Wifi board i produkterne sine istedet for et 5 båndet 801.11Ac board, som har væsenlig flere kanaler til brugernes rådighet.
Og vis ikke de har instalert / opgraderet de Wifi board i den nye hard ware, ja da er jeg ikke sikker på at der vil blive tale om at opgradere,- for mit vedkommende.
Status her hos mig relateret til WiFi overførsel er:
1. Tidal hifi til Devialet 16/44,- Aldrig problemer.
2. Hi-rez filer, J-river( flac ukomprimeret) 24/96: Bob, bob
Nogen gange går det, men for det meste er der problemer med hak, udfald i dag timerne( flest brugere på Wifi nettet, lokalt).
3. Hi-rez filer 24/192: Devialet oplyser at dette vis blive omformet til 24/ 96,- men bare glem det. det går uanset ikke an at få noget brugbart resutat her.
OBS. Vis du har filerne dine liggende i Aiff format og prøver at benytte foreksempel J-river for avspilling over Devialet Air med konfiguratione Wasivi ON er resutatet Hvid støj. Derutover har jeg aldrig observert noget Hvit støj i mit opset.
Dette sker ikke,- vis filerner er i Flac format.
b. Du pratet om at du synes gengivelsen av stemmer var lidt nedtonet på Devialeten. Dette vil vel være lidt avhengi av Frekvens gangen på de benyttede høytalere og det et er vel stadig fuld mulig at gå ind i softwaren, og konfigurere frekvens gangen en anelse så du ville få en bedre stemme forståelse eller ?
Ud over kritiken på at de valgte et 2,4 board har jeg kun lovord om produktet at sige:
Lydgengivelsen, bruger venligheten og muligheten for kost frie software opgraderinger i fremtiden.
Jeg ser ingen andre der kan masje dette.
PS: du skal være velkommen tilbage i folden
Viva le France,- ikke helvete heller, de er nogen arrogante fandener
Mvh.