Devialet vennetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• åsmund_teodor

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2015
    Antall liker
    93
    Heisann!

Jeg er eier av en D400 og har hatt D440 for et par år siden. Den solgte jeg fordi var ble så jævlig forbanna på alle bugsene. D400 lå ute for salg en stund, men fikk ikke noe napp, så den ble beholdt. I grunn en fin sak, men i likhet med hva andre har opplevd takler den ikke hi-ref filer uten å sprak og tjas. Bruker Roon og kablet nettverk.
    Kan noen si noe om hvordan firmware fungerer om dagen på Expert pro-serien? Da jeg solgte var det bugs med AirPlay, den lagret ikke innstillinger, og plutselig kom det bare hvit støy... Jeg tenker å benytte sjansen til å oppgradere til D440 for å få fornyet garanti og sørge for lenger levetid. Ser ikke ut til at Expert-serien er mulig å selge, så da er det like greit å oppgradere. Eller??

haber

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Antall liker
    156
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    29
    Godt fornøyd med min Expert 220 Pro. Ikke så ofte jeg bruker Airplay, men de gangene jeg har gjort det har det vært uten problemer. Bruker Roon (Rock på Nuc) problemfritt (dvs, har ikke fått testet ennå med nyeste Roon oppdateringen, men håper og tror at det går greit). Spotify connect funger også helt knall.
    Kablet nettverk.

Virgo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Antall liker
    531
    Torget vurderinger
    9
    Aldri hatt problemer med mine D440Pro Ci på noen måter. Hadde som deg D400 før, og solgte dem etter 1 måned på Finn. D440 er blant de aller beste forsterkere jeg har hørt, uansett pris

MoonDust

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2010
    Antall liker
    117
    Sted
    Kleppe
    Torget vurderinger
    3
    Har en D200 med 10.1.0 firmware og air 3.0.4. Kjører trådløs fra pc og ethernet fra router(nighthawk ac2600) til D200. Fungere stabilt og fint her.

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    1.929
    Sted
    Trondheim
    Noen som har fått testet Gemini?

Ikke supre kommentarer over hele fjøla ute på nettveven..... skuff egentlig. Hadde sett for meg at NÅ skulle det handles.

ragwo

Mid-Fi Freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    2.950
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    39
    Noen som har fått testet Gemini?

Ikke supre kommentarer over hele fjøla ute på nettveven..... skuff egentlig. Hadde sett for meg at NÅ skulle det handles.
    Ikke fått testet men har som deg lest at ikke alt er helt topp. Skryt for lydkvalitet og stryk for software. Devialet i kjente stil altså. Kunne tenkt meg å prøve Gemini men ikke før de fikser programvaren. Det kan ta sin tid.

åsmund_teodor

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2015
    Antall liker
    93
    Har en D200 med 10.1.0 firmware og air 3.0.4. Kjører trådløs fra pc og ethernet fra router(nighthawk ac2600) til D200. Fungere stabilt og fint her.
    Også høyoppløste filer? Det klikker hos meg når jeg spiller mqa eller 192/24 med Roon. Ikke noe problem når jeg spiller samme type filer med Linn-oppsettet mitt.

MoonDust

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2010
    Antall liker
    117
    Sted
    Kleppe
    Torget vurderinger
    3
    Ingen problem med 192/24 og mqa. Har brukt jriver til upsampling til dsd64 også uten problem.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn