BugleBoy
Hmm,nå er vel ikke akuratt Harmonic`n "Hi-end" ...?
Med "Hi-end" tenker jeg først og fremst på Valhalla og andre på
det nivået.....
Men "Top klasse" er det nok ja!
Pro Silway Mk 3 koster faktisk "bare" i overkant av 3 tusen,i USA....
Tror heller ikke nevnte eier av "Hi-End" anlegget blir fornermet om jeg sier att det heller
ikke er ett "Hi-end" anlegg,"bare" ett "Top klasse" anlegg...
Du vet,det skal litt mere til enn en rør-pre og en 300watt`s forsterker til for å kalle det "Hi-End" :-X
Ikke missforstå,men nevnte anlegg låter jævlig bra,det er bare det att du kaller det "Hi-End",og det er det
ikke!
He-He For meg med anlegg til 15000,- så er 160 000,- ++ "Hi-End" ;D ;D
Noen ganger lurer jeg litt på hvor du skal hen med alle de "testene" dine med Dikemarken ???
Er poenget å rakke ned på alle de dyrere kablene,som du mener Dikemarken er like god som,eller bedre,eller er det bare for å bevise hvor gode kabler man kan lage selv for "små" penger?
Lurer litt innimellom,da du høres ut som en "predikant" noen ganger
Kunne vært fint om noen som ikke har,eller har hatt noe med "produksjonen" å gjøre,feks en hifi skribent,kunne teste disse ut i fra ett "nøytralt" punkt.
Mitt utgangspunkt er at dette er gøy!
BHO har snublet over, og ja, det ER snubling.
Ikke grunnet kunnskap eller forskning, bare rasket sammen noe og hadde jævlig flaks at det låt bra.
Jeg tror IKKE disse kablene er like bra som dyre produserte kabler. Mitt håp er at flere KLAGER på dikemarken!! Jeg tror ikke at den kan være helt topp for alle.
De foreløpige klagene jeg har registrert er du angående støy, og cpc med at den legger en slags grøt rundt instrumenter i lydbildet.
Jeg ønsker ikke å predikere, men innrømmer at jeg nok blir litt vel entusiastisk angående denne kabelen. :-[
Har selv et stort ønske, og det er at Anders Rosnes tester dikemarken i sitt budsjett-anlegg. Ingen som har e-mail adressen hans?
Å la Roda teste disse opp i mot en masse andre,blir liksom ikke helt troverdig,han kan jo
umulig forholde seg heeeelt "nøytral" i slike tester :-/
Nei, nøytral er nok ikke rette ordet................
Tror selv diken er litt for "tykk" og håper å avsløre dette mot HarmTech.
For å sitere en annen her,på ett annet innlegg:
"Blir nesten som å se ei nonne holde i kukken til en sjømann." ;D ;D
Så, så! Jeg er da ikke i DEN kategorien
Må bare få nevne att de fremdeles
ikke har "danket" ut mine Silk`r,til det er de for støyette,desverre :-[
Men helt klart meeeget gode kabler,til prisen,men som sagt,de STØYER!
Bra!! La oss håpe flere "tør" å komme med negative bemerkninger. Hvordan oppfatter du lyden, bortsett fra støy-problemet?