Det er faktisk du som burde ha tatt kontakt med oss før du publiserer en slik sak. Alt vi hører her er din versjon av saken, og dette er regelbrudd.
Hvis vi tillater brukere å publisere slik saker uten og selv sjekke fakta, ja da kan jo brukerne publisere hva som helst.
Av den grunn er innlegget som inneholder navn og info (+ svar på innlegg) fjernet fra publikums øyne, men ikke slettet for moderatorer.
Hvis saken er fremlagt på en riktig måte så vil jeg åpne innleggene igjen, men dette bør gå en runde med oss først.
Mvh
Høvdingen
Den er grei.
Ja, jeg har gitt min versjon av saken, etter å ha sett dialogen som har foregått mellom min venn og produsenten. Denne dialogen har ganske tydelig avslørt at produsenten ikke farer med annet enn god, gammel BS.
Dette er også en sak som har trukket ut laaaangt ut over akseptable "frister" for ferdigstillelse av nevnte produkt - vi snakker her om halvannet år - halvannet år med bortforklaringer, syltynne unnskyldninger og ganske ufyselig fremferd fra produsentens side. Å true med å avblåse alle avtaler, dersom kjøper ikke gjør som selger vil, er jo intet annet enn uhørt!
At der også opplyses om at dette er en produsent som i LANG tid har vært kjent for å svindle folk før eller siden, føyer seg jo bare inn i rekken av troverdige "beviser".....
At min gode venn, kjøperen, er en tvers gjennom hederlig og snill person, som man kan "stikke fingeren i øyet på", gjør jo at jeg for min del for direkte fysisk vondt i sjelen, når jeg ser hvordan avskummet i statene utnytter dette.
mvh
Proffen