|
kan det våpnet ut og inn sammen med RFK. befalskolen BSKA foreverHar ikke vært inn siden..Var skytter på Firling, og den bla faset ut året etter23 år siden første gangen her (i oktober). Men så har jeg hatt med den å gjøre både på jobb og på rep med ujevne mellomrom fram til jeg 'slutta' for 10 år siden. Ikke bare sitter pelling og puss, men ildhåndgrepene også. Trengte ikke en gang lese meg opp på siktejustering i fjor. Det er nok ikke bare kvaliteten på treninga, men minst like mye hvor inuitivt riktig alt er. Ikke be meg om å pelle fra hverandre en 12,7 eller en 84, i hvert fall ikke sette dem sammen igjen...Faktisk 20 år siden nå, men jeg er rimelig sikker på at jeg ville vært i stand til ikke bare ta den fra hverandre, men også sette den sammen igjen- med lukkede øyne.
Dette er noe av det morsomste som finnes av våpen.DET er rart du? NOAH het våpen systemet den gang, men det er vel oppgradert, og fått nye betegnelser siden da, men vi sjøfolk "slipper" jo unna rep øvelser uansett, om vi ikke ligger under et Sjøheimeverndistrikt da.. Husker enda følelsen det var å sende av gårde 4500 12,7 i minuttet på sjømål
Mot sovjetiske jagerfly var de ikke noe særlig..
Long time no see!Umm, HV-12? I såfall må jeg kjenne deg. Du har PM.
B
Hadde vært betydelig kulere med en trommeslager.Skal du ha konsert- må du gjøre det på orntli!
får håpe de berget harddisken sin med de 800 låtene de velger blant.......P4s lokaler evakuert etter brann: - Det var litt kaos - VG Nett
Det måtte vel bare være en god ting om de måtte gå av sending en stund....?
80 mener du vel?får håpe de berget harddisken sin med de 800 låtene de velger blant.......P4s lokaler evakuert etter brann: - Det var litt kaos - VG Nett
Det måtte vel bare være en god ting om de måtte gå av sending en stund....?
Nå må du ikke mobbe P4, de har en serie gående hvor de i anledning ett eller annet jubileum spiller de 2013 mest spillte låtene siden oppstarten. Så de har minst 2013 låter i alle fall.får håpe de berget harddisken sin med de 800 låtene de velger blant.......
Jøss , såå mange.Nå må du ikke mobbe P4, de har en serie gående hvor de i anledning ett eller annet jubileum spiller de 2013 mest spillte låtene siden oppstarten. Så de har minst 2013 låter i alle fall.får håpe de berget harddisken sin med de 800 låtene de velger blant.......
Er selvsagt mulig at serien er en scam og de repeterer noen da de kan anta at ingen får med seg alle i kavalkaden uansett.Jøss , såå mange.
Skeptisk. Tipper de bare spiller 2-300 og starter over når de kommer til slutten av bunken og satser på at ingen av deres lyttere legger merke til det.Nå må du ikke mobbe P4, de har en serie gående hvor de i anledning ett eller annet jubileum spiller de 2013 mest spillte låtene siden oppstarten. Så de har minst 2013 låter i alle fall.får håpe de berget harddisken sin med de 800 låtene de velger blant.......
Kommentatorene i avisene er like gærne som på HFS, ganget opp med sånn ca. 100At det svindles med utviklingshjelpen er udiskutabelt - det er mange som lever godt av å være mellommenn her, og som samarbeider med lokale om å kanalisere pengene til andre formål enn de påståtte. Vi snakker tross alt om over 26 milliarder kroner i året, så det er et fristende beite.
Men - kommentarfeltet. Etterhvert som jeg leser kommentarfelt i aviser, innser jeg at folk jammen er spik, spenna gærne.
UD fant feil i 150 av 309 kontrollerte bistandsprosjekter - Aftenposten
Legg til handel så er vi på riktig vei. Men da må vi skrote vår egen proteksjonisme.svaret er mindre religion, mer utdanning og folkeopplysning
Alt annet er dødfødt.
Nå har jeg skjønt det, hvorfor vi voksne menn har hår i ørene.Plutoniumsguffent!!
Rochelle (27) hadde kjøttetende larver inni hodet | ABC Nyheter