Vi har lett for å tenke sånn, at alle pene damer er snille. Det er ikke bare lov å drømme, det er helt essensielt. Hvor skulle vi ellers hente isnpirasjon til å skape en bedre hverdag? Men, å ønske så hardt at vi tror? Recipe for disaster...Tror ikke dette er utilsiktet i det hele tatt.Noen som burde ha konsultert en historisk oppegående ornitolog før hun fant "fuggel" å sette på genseren sin?
Vis vedlegget 207052
Men forøvrig ei søt førkje !
Redd du har rett, men ønsket jo å gi mistenkte fordel av tvilen................. Hun er jo søt!
Nei erfaringene til mang en mann tyder nok på at der er lite sammenheng mellom pent yttre og snillhet hos "det svake kjønn", kanskje heller tvert om.Vi har lett for å tenke sånn, at alle pene damer er snille. Det er ikke bare lov å drømme, det er helt essensielt. Hvor skulle vi ellers hente isnpirasjon til å skape en bedre hverdag? Men, å ønske så hardt at vi tror? Recipe for disaster...Tror ikke dette er utilsiktet i det hele tatt.Noen som burde ha konsultert en historisk oppegående ornitolog før hun fant "fuggel" å sette på genseren sin?
Vis vedlegget 207052
Men forøvrig ei søt førkje !
Redd du har rett, men ønsket jo å gi mistenkte fordel av tvilen................. Hun er jo søt!
Fascismen er i høyeste grad på fremmarsj. Farlige greier.
Med litt velvilje gjør det vel det ja.Det er en reklame som har dukka opp på facebook sånn mer eller mindre hver gang jeg har vært innom i det siste.
Teksten sier 'build a space empire', og det skal sikkert være et romskip og alt det der.
Men ligner det ikke sluttstykket til MG-3?
Vis vedlegget 208124
Den der har jeg kjærtegnet lenge, innsmurt i olje og gnikket varm.
Hvilket minner meg om min troppsleders utsagn på rekruttskolen:Den der har jeg kjærtegnet lenge, innsmurt i olje og gnikket varm.
"And remember all you other Willies out there, iv'e got my eyes on you" Hehe... ( Willie = penis )Fox rydder opp i Detroit
[video=youtube;Dszcn33O2OM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Dszcn33O2OM[/video]
Faktisk 20 år siden nå, men jeg er rimelig sikker på at jeg ville vært i stand til ikke bare ta den fra hverandre, men også sette den sammen igjen- med lukkede øyne.Den der har jeg kjærtegnet lenge, innsmurt i olje og gnikket varm.
23 år siden første gangen her (i oktober). Men så har jeg hatt med den å gjøre både på jobb og på rep med ujevne mellomrom fram til jeg 'slutta' for 10 år siden. Ikke bare sitter pelling og puss, men ildhåndgrepene også. Trengte ikke en gang lese meg opp på siktejustering i fjor. Det er nok ikke bare kvaliteten på treninga, men minst like mye hvor inuitivt riktig alt er. Ikke be meg om å pelle fra hverandre en 12,7 eller en 84, i hvert fall ikke sette dem sammen igjen...Faktisk 20 år siden nå, men jeg er rimelig sikker på at jeg ville vært i stand til ikke bare ta den fra hverandre, men også sette den sammen igjen- med lukkede øyne.Den der har jeg kjærtegnet lenge, innsmurt i olje og gnikket varm.
Har ikke vært inn siden..Var skytter på Firling, og den bla faset ut året etter DET er rart du? NOAH het våpen systemet den gang, men det er vel oppgradert, og fått nye betegnelser siden da, men vi sjøfolk "slipper" jo unna rep øvelser uansett, om vi ikke ligger under et Sjøheimeverndistrikt da.. Husker enda følelsen det var å sende av gårde 4500 12,7 i minuttet på sjømål23 år siden første gangen her (i oktober). Men så har jeg hatt med den å gjøre både på jobb og på rep med ujevne mellomrom fram til jeg 'slutta' for 10 år siden. Ikke bare sitter pelling og puss, men ildhåndgrepene også. Trengte ikke en gang lese meg opp på siktejustering i fjor. Det er nok ikke bare kvaliteten på treninga, men minst like mye hvor inuitivt riktig alt er. Ikke be meg om å pelle fra hverandre en 12,7 eller en 84, i hvert fall ikke sette dem sammen igjen...Faktisk 20 år siden nå, men jeg er rimelig sikker på at jeg ville vært i stand til ikke bare ta den fra hverandre, men også sette den sammen igjen- med lukkede øyne.Den der har jeg kjærtegnet lenge, innsmurt i olje og gnikket varm.
Dette er noe av det morsomste som finnes av våpen.