Vokste opp med begge disse to, men det stod SABA på headsettet (og de klemte noe helt sykt og klarte bare ha dem på noen få minutt)Teo the bear har noen sjeldne Sennheisers. Vanligvis er de sorte med gule pads.
Vis vedlegget 306539
Min skam i livet er att jeg har kastet alt for mange gjenstander i søpla, som kunne hatt stor affeksjonsverdi i dag. Leker, elektronikk, duppeditter, klær osv.Vokste opp med begge disse to, men det stod SABA på headsettet (og de klemte noe helt sykt og klarte bare ha dem på noen få minutt)Teo the bear har noen sjeldne Sennheisers. Vanligvis er de sorte med gule pads.
Vis vedlegget 306539
Han skulle holdt den hemmelig.
Inget bra betyg för LIPA...Fyttifaen. Jeg gremmes!
Trippel G burde holde seg for god til sånt. Hvor er selvinnsikten?Inget bra betyg för LIPA...Fyttifaen. Jeg gremmes!
Trond Ali bør ikke tas på alvor, men betraktes som en senil meitemark med alzheimer.Og dermed er Per Sandberg vippet av tronen som ukens klovn. Hvem skulle tro det?
Muslimske Linstad: – Fredsringen er en alvorlig feil - Terrorangrepet i København - VG
Jeg blir særdeles overrasket om noen klarer å toppe dette.
Det må gudene vite.Jeg har hørt Trond Ali live på et arrangement i Jakobkirken og ble skuffet. Han virker dessverre litt dum.
Men: tar han feil her? I hvilken grad representerer/innehar/forfekter denne synagogen et teologisk syn på sionismen? Om synagogen ikke forholder seg til ideen om jødenes gudegitte land er jo Lindstad på viddene, men forholder det seg slik?
Noen som vet?
Er det noen spesiell grunn til at du legger merke til det? 8)Er det noen spesiell grunn til at gamle damer har kronisk pulesveis?
Aner vel et ørlite håp for en aldrende mann kanskje?Er det noen spesiell grunn til at du legger merke til det? 8)Er det noen spesiell grunn til at gamle damer har kronisk pulesveis?