Slam Dancer
Overivrig entusiast
Prøv en tube med fiskemens da vel...8)Kreps & Rekesalaten fra Rema har tapt seg i kvalitet. BANZAI!!!
Vedlegg
-
81.7 KB Visninger: 215
Prøv en tube med fiskemens da vel...8)Kreps & Rekesalaten fra Rema har tapt seg i kvalitet. BANZAI!!!
hehe - Rema sin egen kaviartube er faktisk uendelig mye bedre enn Mills. Dagens essensielle tip der altså.Prøv en tube med fiskemens da vel...8)Kreps & Rekesalaten fra Rema har tapt seg i kvalitet. BANZAI!!!
Mye mulig, innholdet blir for skummelt for min del.hehe - Rema sin egen kaviartube er faktisk uendelig mye bedre enn Mills. Dagens essensielle tip der altså.Prøv en tube med fiskemens da vel...8)Kreps & Rekesalaten fra Rema har tapt seg i kvalitet. BANZAI!!!
......og og denne er uendelig mye bedre enn den uendelig mye bedre Rema sin - bastahehe - Rema sin egen kaviartube er faktisk uendelig mye bedre enn Mills. Dagens essensielle tip der altså.Prøv en tube med fiskemens da vel...8)Kreps & Rekesalaten fra Rema har tapt seg i kvalitet. BANZAI!!!
Ok, jeg tar deg på ordet og bestiller. Får jeg pengene refundert av deg dersom jeg er uenig?......og og denne er uendelig mye bedre enn den uendelig mye bedre Rema sin - bastahehe - Rema sin egen kaviartube er faktisk uendelig mye bedre enn Mills. Dagens essensielle tip der altså.Prøv en tube med fiskemens da vel...8)Kreps & Rekesalaten fra Rema har tapt seg i kvalitet. BANZAI!!!
Melbukaviar - Melbukaviar
Hva f**n?!
Javisst....Ok, jeg tar deg på ordet og bestiller. Får jeg pengene refundert av deg dersom jeg er uenig?......og og denne er uendelig mye bedre enn den uendelig mye bedre Rema sin - bastahehe - Rema sin egen kaviartube er faktisk uendelig mye bedre enn Mills. Dagens essensielle tip der altså.
Melbukaviar - Melbukaviar
Greit med damer med litt på CV'en vel?Ikke at jeg har noen spesielt grisete tankegang, men haddejeg blitt med en dame hjem, og sett en slik på soverommet hennes, ville jeg nokfått tvilen i meg.
Vis vedlegget 307232
Får nesten lyst til å ha sex med en biblotekar når jeg ser den boka.hehe, den der skal kjøpes inn til min svogerIkke at jeg har noen spesielt grisete tankegang, men haddejeg blitt med en dame hjem, og sett en slik på soverommet hennes, ville jeg nokfått tvilen i meg
Vis vedlegget 307238
Vis vedlegget 307239
Vis vedlegget 307240
Du skjønner iallefall at du har med fagfolk å gjøre.Ikke at jeg har noen spesielt grisete tankegang, men haddejeg blitt med en dame hjem, og sett en slik på soverommet hennes, ville jeg nokfått tvilen i meg.
Vis vedlegget 307232
Enig. Er lei av å drive opplæringDu skjønner iallefall at du har med fagfolk å gjøre.Ikke at jeg har noen spesielt grisete tankegang, men haddejeg blitt med en dame hjem, og sett en slik på soverommet hennes, ville jeg nokfått tvilen i meg.
Vis vedlegget 307232