Trodde det var lunsjrommet til Orkla Industries med en gang.
Vel egentlig er det spesialbunkeren jeg har fått bygget i stedet for kjellerstue i påvente av zombieapokalypsen!
Undertrykt i Norge? Tuller du? Godt ingen ble skutt da.Gestapotislander i Bergen og Ålesund.
Sommartida laga krøll for restaurantar i natt - NRK – Møre og Romsdal
Store politistyrker i utrykning for å sørge for at menneskene ikke skal kunne svelge en slurk øl inn i SSommertiden.
Begriper ikke at folk går på det tøysepillekjøret. Tørk deg heller der bak med en 200-lapp, det har jaffal en viss effekt.
Når jeg leser innlegg som dette er jeg bare veldig glad for at jeg stort sett alltid betaler med kort.Begriper ikke at folk går på det tøysepillekjøret. Tørk deg heller der bak med en 200-lapp, det har jaffal en viss effekt.
Hjelper ikke. Hundrevis av andre drar i samme sprekken som deg hver dag. Tror ikke de spritvasker redskapen av hensyn til deg.Når jeg leser innlegg som dette er jeg bare veldig glad for at jeg stort sett alltid betaler med kort.Begriper ikke at folk går på det tøysepillekjøret. Tørk deg heller der bak med en 200-lapp, det har jaffal en viss effekt.
Du mener at det er hundrevis av mennesker som tørker seg bak med betalingskortene sine før de løper ut og besudler det som er av betalingsterminaler med dem? Interessant teori. Det skal du ha.Hjelper ikke. Hundrevis av andre drar i samme sprekken som deg hver dag. Tror ikke de spritvasker redskapen av hensyn til deg.Når jeg leser innlegg som dette er jeg bare veldig glad for at jeg stort sett alltid betaler med kort.Begriper ikke at folk går på det tøysepillekjøret. Tørk deg heller der bak med en 200-lapp, det har jaffal en viss effekt.
Ja, for meg virket det åpenbart da jeg så reklamen på TV2. Mulig en eller annen myndighet har gitt dem fy på lanken.
Denne har jeg også reflektert over... Et forsøk på å lure folk til å lese "dokumentert virkning"? Tett opptil villedende markedsføring denne...
Tror jeg bytter bank med en gang. Til Flatbanken.Vis vedlegget 313093Jeg ble sæddonor ved et uhell. Unnskyld.
"veien til Æresmedlem - innlegg for innlegg" ?Denne "retweet" lignende spammingen: Er det en mulighet å lage en egen tråd for slikt?
Lag en egen tråd, eller gi beskjed dersom det er uønsket."veien til Æresmedlem - innlegg for innlegg" ?Denne "retweet" lignende spammingen: Er det en mulighet å lage en egen tråd for slikt?
Jeg ser vel ikke på dette som en konkurranse akkurat, men dersom det er plagsomt for noen så blir det ikke flere retweets fra min side. Det er kanskje like greit. No hard feelings.Med tanke på at du har ca 4000 innlegg igjen til du blir Zebigstar, hadde det i grunnen vært kjekt med egen strebetråd.