decibelius
Hi-Fi freak
Liker ikke helt at han ene der vender dirigenten ryggen. #Gullguttene
Liker ikke helt at han ene der vender dirigenten ryggen. #Gullguttene
Dilldall test, også. Se på 5:13. Bilen spinner like mye på alle fire hjul, som er det beste den kan gjøre, gitt underlaget og dekkene. Det Clarkson bedriver der, er en dekktest og ikke en biltest.Dilldall bil
Fyllekjøring?
Eller russisk, som det også kalles.Fyllekjøring?
Del gjerne innsikten din. Jeg klør meg fortsatt i hodet.Da har jeg endelig oppklart mysteriet med højbro bildet og hvorfor det er morsomt.
Tre små kinesere på Højbro plassDel gjerne innsikten din. Jeg klør meg fortsatt i hodet.Da har jeg endelig oppklart mysteriet med højbro bildet og hvorfor det er morsomt.
mvh
Tre små kinesere på Højbro plassDel gjerne innsikten din. Jeg klør meg fortsatt i hodet.Da har jeg endelig oppklart mysteriet med højbro bildet og hvorfor det er morsomt.
mvh
satt og spilte på en kontrabass.
Så kom en konstabel, spurte hva det var,
tre små kinesere på Høybroplass.
Tra sma kanasara på hajbra plass
satt a spalta pa an kantrabass
sa kam an kanstabel, sparta hva da var
tra sma kanasara på hajbra plass
Tri smi kinisiri...
Tre sme kenesere...
Tro smo konosoro...
Tru smu kunusuru pu Hujbru Pluds…Try smy kynysyry py Hyjbry Plyss…
Trø smø kønøsørø pø Højbrø Pløss…
Træ smæ kænæsæræ pæ Hæjbræ Plæss…
Barnelærdom
Enten så har du hatt en trasig barndom eller så er du myyye yngre enn du gir uttrykk for.Aaaahhh, takker!
Ikke min barndom, nei......
mvh
Tipper det hadde kokt på face.
Eller så kan man bruke denne patenten:
Eller eldre.....Enten så har du hatt en trasig barndom eller så er du myyye yngre enn du gir uttrykk for.Aaaahhh, takker!
Ikke min barndom, nei......
mvh
Sorry, har uansett alder aldri hørt sangen, aldri hørt om sangen. Får skylde på mor min.^Tradisjonell barnesang betyr utgammel..........
Nei, nei, nei, ikke skyld på din mor. Skyld på sanglæreren på barneskolen.Sorry, har uansett alder aldri hørt sangen, aldri hørt om sangen. Får skylde på mor min.^Tradisjonell barnesang betyr utgammel..........
mvh
Tragisk barndom. Rart tkr har blitt såpass oppegående som han er. Foreslår at noen reiser hjem til ham og synger Tre små kinesere med alle vokalene, syv ganger.Tenk å ikke ha sunget "Tri smi kinisiri pi hibri plids."
Jeg har både hagle og ammunisjon!Tragisk barndom. Rart tkr har blitt såpass oppegående som han er. Foreslår at noen reiser hjem til ham og synger Tre små kinesere med alle vokalene, syv ganger.Tenk å ikke ha sunget "Tri smi kinisiri pi hibri plids."
Jeg har både hagle og ammunisjon!Tragisk barndom. Rart tkr har blitt såpass oppegående som han er. Foreslår at noen reiser hjem til ham og synger Tre små kinesere med alle vokalene, syv ganger.Tenk å ikke ha sunget "Tri smi kinisiri pi hibri plids."
mvh