![](https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xla1/v/t1.0-9/12391805_920966674639319_2023632868413646722_n.png?oh=6911eea65a6198ab1417683bca6fff0c&oe=577E7BA4)
På høy tid å få en liten oppdatering!
Fan, jeg trodde han satt inne i en tre cellers suite i fengsel....??!
Du er ukjent med The Office, I take it?Fan, jeg trodde han satt inne i en tre cellers suite i fengsel....??!
Ser den. Hvis man ikke deler referanserammer så er det nok mye som kan misforstås.Ja det har du rett i. Vet at det er noe som heter det men har aldri sett på.
Nå var min kommentar en respons på et "interessant" syn på medmennesker som jeg kun har opplevd hos noen helt spesielle grupper, blandt annet han som sitter "inne i en suite".
"In context" er det sikkert artig, men løsrevet er det vanskelig å få overblikket.
Ekstras .. denne verden av innleide statister og skuespillere som bare er tilstede under et opptak er herlig fri fra alle de kriteriene som gjelder alle andre jobber, faste eller midlertidige. Det handler utelukkende om utseende. Når det gjelder film er det helt på sin plass.
i noen sammenhenger er det desverre det.Store pupper er ikke dilldall!
Sorry, det ble helt feil. det var ment som et tips til noen jeg tenkte kunne ha spesielt interesse av denne podcasten utifra deres interesse innen arkitektur, kultur og interesse for USA. (Utvist interesse for disse tema kvalifiserer til oppegåendhet i min bok)jøss, finnes det virkelig en "adel" av oppegående mennesker her inne som du har "oppnevnt" Gjestemedlem? Dette må du utdype for både etc og den gemene hop. Pussig at du har uteglemt deg selv på listen!![]()
Jeg skjønner Dep, men den bar avsted. Skal være "a good sport" og slette innlegget mitt. Ha en flott aften!