Diverse Dilldalltråden 1.5

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    5.359
    Nettopp. Derfor jeg skriver "undervurderte". Usedvanlig god bruk av noen kasser bananer.
    En annen liten stylinghistorie - en tidligere kollekivsamboer av meg flyttet til et annet kollektiv, men selskapet som eide ut leiligheten leide ut pr. rom. På et tidspunkt var det kun han og en kompis som bodde i en digre 5-roms på Majorstuen. De var rimelig nok ikke spesielt motiverte for å få inn flere siden de bare betalte for sine 2 rom de leide men hadde 5 og siden eier hadde vel mange objekter å holde styr på fikk de to ansvaret for å avholde visninger med ujevne mellomrom. Da var strategien å sette frem armyboots, henge et stort hakekorsfalgg på stueveggen osv så folk snudde stort sett i døra. Helt til en dag da en fyr var jævlig keen på å flytte inn. Da ble de, rimelig nok temmelig bekymrede, og tok en rask regruppering på kjøkkenet og bestemte seg for at de i tillegg til å late som de var nynazister også skulle late som om de var et homofilt og svært amorøst par. Da stakk heldigvis vedkommende også.

Aldri undervurder kraften i et førsteinntrykk.

Sist redigert:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    3.500
    Torget vurderinger
    0
    En annen liten stylinghistorie - en tidligere kollekivsamboer av meg flyttet til et annet kollektiv, men selskapet som eide ut leiligheten leide ut pr. rom. På et tidspunkt var det kun han og en kompis som bodde i en digre 5-roms på Majorstuen. De var rimelig nok ikke spesielt motiverte for å få inn flere siden de bare betalte for sine 2 rom de leide men hadde 5 og siden eier hadde vel mange objekter å holde styr på fikk de to ansvaret for å avholde visninger med ujevne mellomrom. Da var strategien å sette frem armyboots, henge et stort hakekorsfalgg på stueveggen osv så folk snudde stort sett i døra. Helt til en dag da en fyr var jævlig keen på å flytte inn. Da ble de, rimelig nok temmelig bekymrede, og tok en rask regruppering på kjøkkenet og bestemte seg for at de i tillegg til å late som de var nynazister også skulle late som om de var et homofilt og svært amorøst par. Da stakk heldigvis vedkommende også.

Aldri undervurder kraften i et førsteinntrykk.
    Ville kanskje ikke anbefale denne teknikken i dag med sosiale medier på alle bauger og kanter! man risikerer at julegavene fra bestemor opphører!

PeriodeLytter

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.02.2013
    Antall liker
    306
    Ohh yeah. Vi var helt bevist at det var lyder i huset helt fra ungene var spebarn etter å sett vennepar gjøre stikk motsatte med sine barn med ditto problemer med å spille musikk eller se TV på kvelden.

Selv bruker jeg også musikk når Ole Lukkeøye nekter komme og sitte på sengekanten min.

...og kjære journalister vær så snill slutt å bruke iphone som synonym for smarttelefon. Kjøpepresset bland ungdom er allerede høyt nok ;)

Aurora

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    4.326
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Merkelig... telefonen min ringte nettopp.. noen få ring.... fra Kosovo, - som ifølge artiklen er et av de mest brukte....
    men der kjenner jeg ingen.....

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn