Aurora
Æresmedlem
Ikke nok med det-- ho driv å blunker her også...
Kanskje spenstig men vet ikke om det er så artig. Er nok nærmere enn dømmekraft from hell.Spenstig og artig av tv2 https://www.vg.no/nyheter/innenriks...kutt-under-nokas-ranet-hodeloes-glorifisering
Sikkert av samme grunn som Benny Bankboks ble journalist i Alle Menn....HVORFOR ble akkurat David Toska valgt ut til å være sjakkekspert på TV?
Jeg lurer på når Viggo Kristiansen skal få jobb i barne-tv.Gutten er ferdig sona.
Navnet vil tiltrekke seg folk = reklameinntekter.
Hva et det egentlig folk lurer på?
................................, han er jo tross alt en mesterhjerne i flg. media.
Du trenger ikke gråte, men det som ser ut som å være en suksesshistorie i rehabilitering av kjeltringer kan jo også vises frem, og hvis sjakk har vært en liten del av dette så er jo det flott. Det viser at det utrettelige arbeidet sjakk miljøet har gjort i norske fengsler kan være et lite bidrag i rehabiliteringen. Det er for øvrig også sjakk miljøet i Bergen som har fremmet hans kandidatur.En nydelig historie der, tårene presser på.
Men det er ikke det som er saken, det er hvordan og hva tenkte TV2 før de gjorde dette, og hvorfor. Hadde de enda sagt det rett ut at det var et stunt for å få oppmerksomhet/seere etc. så hadde det enda vært noe, han er jo tross alt en mesterhjerne i flg. media.
Tja, regnet vel ikke med de hadde noe folkeavsteming, men han ble altså foreslått av Ole Valaker som er en kjent skikkelse i miljøet
Det er nå uansett litt av bakgrunnen, jeg for min del er mer interesert i den historien enn å sitte å høre på Mads Hansen eller Morten Ramm sitte å fjase i studioBra dette men det er ikke saken her. Kanskje noen skulle tipse Betew om sjakkens påvirkning btw..