Loevhagen
Hi-Fi freak
Subwoofer? So what!
[video]zmRTGRbrATs[/video]
[video]zmRTGRbrATs[/video]
Jepp, det er det. Italias mest anstendige fotball-lag. Nå er kanskje jeg som forhenværende romer litt partisk her, for i sin tid stod valget mellom Roma og Lazzio, og sistnevnte er jo uaktuell for meg å støtte. Det minner meg på at jeg må lete etter Roma-genseren min. Det er lenge siden jeg har sett den nå.Valentino skrev:Er ikke det trøya til A.S. Roma?
Kanskje jeg må slutte med å legge ut selvskudd når jeg drar på ferie?Shed owners warned wire on windows could hurt burglars
Police have told residents to stop putting wire mesh on their garden shed windows because they could be sued if a burglar is injured.
Direkte gyselig. :-\vredensgnag skrev:Kampanje for skrei - flash på ulike nettsteder. Bildet gir ikke meg matlyst.
Fersk skrei med bacon er ikke godt? Nå er det jo ikke akkurat rett tilbehør - lever og rogn mangler - så jeg kan for så vidt skjønne den manglende matlysten.vredensgnag skrev:Kampanje for skrei - flash på ulike nettsteder. Bildet gir ikke meg matlyst.
Tror nok det er bildekvaliteten som får det til å fremstå som gyselig. Slik er det i alle fall på min skjerm nå.GAA skrev:Fersk skrei med bacon er ikke godt? Nå er det jo ikke akkurat rett tilbehør - lever og rogn mangler - så jeg kan for så vidt skjønne den manglende matlysten.vredensgnag skrev:Kampanje for skrei - flash på ulike nettsteder. Bildet gir ikke meg matlyst.